خبرهای داغ:
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به آزادی 45 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از ابتدای سال جاری گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 60 زندانی جرائم غیرعمد تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک خیران از زندان آزاد شوند.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۳۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
پیش‌بینی آزادی 60 زندانی جرائم غیرعمد طی ماه رمضان در همدان
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یداله روحانی منش در نشست خبری با اصحاب رسانه ، اظهار داشت: در حال حاضر در زندان های استان همدان 300 نفر زندانی جرائم غیرعمد داریم که مسن‌ترین آنها 72 ساله و کم سن‌ترین آنها 20 ساله است.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 60 زندانی جرائم غیرعمد تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک خیران از زندان آزاد شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در خصوص مهریه‌های بالا و گلایه از این امر، گفت: مهریه یک تکلیف بر زوج است که به زوجه بدهد و عدم پرداخت مهریه های بالا سبب جدایی بین خانواده ها شده است.

وی تأکید کرد: با کمکی که هر ساله مقام معظم رهبری به ستاد دیه می کنند و امسال نیز 313 میلیون تومان کمک کرده‌اند؛ این امر وجاهت و درست بودن ستاد دیه را می رساند و باری از دوش ما بر می دارد.

روحانی‌منش در ادامه افزود: در سال گذشته، 368 نفر زندانی با 205 میلیارد و 795 میلیون ریال بدهی فراهم شد که برای اخذ گذشت از شکات مبلغ 75 میلیارد و 29 میلیون ریال، کمک‌های پرداختی 28 میلیارد و 242 میلیون ریال و مبلغ وام بانک‌های عامل 20 میلیارد و 633 میلیون ریال بوده است.

وی عنوان کرد: نبود سرپرست در خانواده ها سبب مشکلاتی در خانواده ها شده است که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تأکید کرد: باید در زمان اجرای ضمانت نامه ها بسیار دقت شود تا شاهد مشکلات این‌چنینی نباشیم و خانواده ها دچار مشکلات نشوند.

وی با اشاره به آزادی 45 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی 44 میلیارد و 600میلیون ریال از ابتدای سال جاری ابراز امیدواری کرد: به برکت ماه رمضان و میلاد کریم اهل بیت(ع) زمینه آزادی افراد بیشتری فراهم شود.

روحانی‌منش تصریح کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد برگزاری جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در همدان خواهیم بود که در 24 ماه رمضان برابر با 29 خردادماه ساعت 18 در سالن مجتمع انصار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات