خبرهای داغ:
فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: جهادسازندگی با هدف ارائه یک الگوی کارآمد و ضربتی در جامعه برای توجه به مشکلات مردم و مستضعفان شکل گرفت.
کد خبر: ۸۸۷۵۰۴۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جمع کارکنان جهاد کشاورزی استان با اشاره به سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام (ره) در سال 58 با بیان فلسفه پیدایش این مجموعه ارزشی اظهار داشت: جهاد سازندگی توسط بنیانگذار انقلاب برای خدمت‌رسانی به محرومین و مستضعفین و انجام کارهای خارق العاده در حوزه خدماتی به آحاد مردم تشکیل شد.

وی افزود: این مجموعه با هدف ارائه یک الگوی کارآمد و ضربتی در جامعه برای توجه به مشکلات مردم و مستضعفان شکل گرفت.

فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: ما در طول خدمات قریب به 4 دهه در جهاد سازندگی که در حال حاضر به جهاد کشاورزی تغییر نام یافته شاهد شکل‌گیری یک جریان طوفانی خدمت‌رسانی بودیم.

وی یادآور شد: آنچه برای بسیار ملموس و زیبا است قرابت بسیج مستضعفین و جهاد سازندگی است که به لحاظ فیزیک کلمه نزدیک‌ترین واژه‌ها و به لحاظ معنایی رشیدترین کلمات هستند که در دایره المعارف امام(ره) است و به زیبایی انتخاب و راه اندازی شده است.

امیری عنوان کرد: امروز با رصد خدمات این دو مجموعه به خوبی می‌دانیم که هر جهادگری یک بسیجی ناب و هر بسیجی یک جهادگر آزاده است.

وی در ادامه با اشاره به خاطرات شهدای گرانقدر سنگرسازان بی سنگر و تجلیل از مقام شاخص شهدای جهادگر از شهید «حاج علی فارسی» تصریح کرد: این شهید والامقام به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج کارمندان معرفی شده است.

فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از مجموعه پایگاه و مدیران جهاد کشاورزی درخواست کرد تمام جلسات خود را قرین به نام این شهید کرده و با بیان اوصاف بی‌مثال ایشان سایر دستگاه‌های استان را نیز از خدمات این علمدار شهید آگاه سازند تا به عنوان یک الگوی موفق به جامعه کارمندان استان روح معنوی دیگری بخشیده شود.

در پایان این مراسم فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اهداء لوح تقدیر از خدمات شایسته مدیر کل و فرمانده پایگاه شهدای جهاد کشاورزی استان همدان تجلیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات