خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان:

ملت ایران در راهپیمایی روز قدس جواب دندان‌شکنی به استکبار می‌دهد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: ملت ایران انقلابی با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس جواب دندان‌شکن دیگر ی به استکبار به ویژه رژیم غاصب اسرائیل دهند.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۷۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

حجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز فریاد برای رهایی مظلومان عالم از چنگال اسرائیل غاصب است.

وی با بیان اینکه قدس متعلق به همه مسلمانان است و رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل آن به ناحق غصب کرده است، افزود: همه باید برای آزادی قدس از چنگال اسرائیل حرکت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: این رژیم سرطانی نه تنها قدس بلکه درصدد است که تمام دنیا را به ویژه خاورمیانه را هم غصب کند بنابراین این غده سرطانی باید هر چه زود تر ریشه‌کن شود.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمود اگر همه مسلمانان جمع شوند و هر کدام یک سطل آب بریزند اسراییل را آب می برد، افزود: امروز در واقع جنگ بین مسلمانان و صهیونیست است.

قربانی عنوان کرد: تمام توطئه‌هایی که علیه مسلمانان طراحی می‌شود از ناحیه این رژیم غاصب است و این غده سرطانی برای دین اسلام مشکلات بسیاری درست کرده است.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: امسال میز با توجه به پیوند کشورهای عربی به ویژه رژیم وابسته وهابی آل سعود با رژیم صهیونستی و توطئه آنان علیه ملت انقلابی شایسته است که ملت ایران انقلابی بیش از گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس جواب دندان‌شکن دیگری به استکبار به ویژه رژیم غاصب اسرائیل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار