سازمان بسیج مهندسین کشاورزی به مناسبت فرارسیدن "روز قدس" بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۳۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷

پایگاه اطلاع رسانیسازمان بسیج مهندسین کشاورزیدر آستانه سالروز جهانی قدس ، سازمان "بسیج مهندسین کشاورزی" بیانیه ای را صادر کرد که متن آن به شرح زیر میباشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم و بی‌پناه فلسطین و پشتیبانی سرنوشت‌ساز از مقاومت مردمی است که در خانه و کاشانه خود، زیر آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی به شهادت می‌رسند، مجروح و معلول می‌شوند و یا در سرزمین خود، توسط رژیم اشغالگر به زندان می‌افتند.

اسفبارتر از ددمنشی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل، سکوت و همراهی وقیحانه محافل بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و دولت‌های غربی از آنان است. اما وعده الهی حق است و خلل ناپذیر و حقیقت آن است که رژیم منفور صهیونیستی در تعلل و رخوت همیشگی اعراب بی مایه و حمایت وقیحانه آمریکا و شرکای اروپایی‌اش طرفی بر نخواهد بست و دور نیست زمانی که این غده سرطانی به مدد خداوند سبحان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صفحه روزگار محو شود.

روح شهید گمنام تهرانی مقدم شاد که وصیت کرد «روی سنگ مزارم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.» باید باور داشت که «اسرائیل باید نابود شود» اگرنه در محکمه عقل و دین و وجدان محکوم سرزنش خواهیم بود.

باور «اسرائیل باید نابود شود» شرط وفاداری ما به اسلام و ایران و انسانیت است. باشد که یکایک مسئولان ما- و به یک معنا همه مسئولیم- با اعتقاد به ضرورت نابودی غده سرطانی اسرائیل، مسئولیت خود را نو کنند. امروز بقا یا زوال رژیم صهیونیستی، مرز تخلف‌ناپذیر انسانیت است و اگر نتوانیم همین امروز صهیونیست‌ها و حامیان آنها را دست‌کم نزد افکار عمومی محاکمه کنیم، لاجرم محکوم خواهیم شد.

ما جامعه سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، «روز قدس» این ودیعه ارزشمند و مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را ارج نهاده وهم‌نوا با مردم مظلوم و ستمدیده غزه و هم‌صدا با تمامی مظلومان در سراسر دنیا ندای حق طلبی سر خواهیم داد و در کنار همه هموطنان ایران اسلامی به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد و از آحاد امت اسلامی و آزادگان جهان دعوت می‌نماییم تا ضمن بزرگداشت این روز الهی، خشم و نفرت خود از کانون‌های ظلم و تجاوز و دولت‌های استکباری و متجاوز به حقوق مظلومین و ستمدیدگان را با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش گذاشته و با فریاد و خروش انقلابی خود بر سر نظام سلطه و تجاوز، فریاد برائت سر دهند.

بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی

27 رمضان 1438

ارسال نظرات