خبرهای داغ:
خالق کتاب «خداحافظ سالار»:

اخلاص شهید «همدانی» ایشان را به آرزوی چندین ساله‌اش شهادت رساند

خالق کتاب «خداحافظ سالار» با بیان اینکه سردار «همدانی» یک اربعین جهاد کرد، گفت: اخلاص شهید «همدانی» ایشان را به آرزوی چندین ساله اش که همان شهادت بود، رساند.
کد خبر: ۸۸۷۹۷۲۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
اخلاص شهید «همدانی» ایشان را به آرزوی چندین ساله‌اش شهادت رساند
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حمید حسام در آیین نکوداشت «اسوه صبر و انتظار» و رونمای از کتاب «خداحافظ سالار» ضمن گرامیداشت شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهید سرافراز سردار «همدانی» با اشاره به مراسم رونمایی از کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» در سال 94 که به بیان خاطرات جانباز 70 درصد سردار «حاج میرزا محمد سلگی» می پردازد، اظهار داشت: در آن مراسم سردار «همدانی» به نقش موثر همسر سردار «سلگی» توجه ویژه داشت که نشان از این موضوع بود که انسان‌های خاص نکته‌های خاص را می‌بینند.

وی با بیان اینکه نگارش کتاب «خداحافظ سالار» که شامل خاطرات «پروانه چراغ نوروزی» همسر شهید همدانی است که مدت یک سال و نیم به طول انجامید، عنوان کرد: در طول این مدت همواره خاطره ای که از سردار «همدانی» در مراسم رونمایی از کتاب «آب هرگز نمی میرد» داشتم در ذهنم تداعی می شد.

خالق کتاب «خداحافظ سالار» تصریح کرد: سردار «همدانی» یک اربعین جهاد کرد و در نهایت سرنوشت ایشان به دست حضرت زینب(س) رقم خورد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ویژگی شخصیتی سردار شهید «همدانی» تاکید کرد: اخلاص شهید «همدانی» ایشان را به آرزوی چندین ساله اش که همان شهادت بود، رساند و بعد از شهادتش نیز به گونه ای شد که در کارها اثرگذر و موثر بود.

سردار حسام با بیان اینکه شهید «همدانی» با همسر خود در کشوری که امنیت و آرامش است راهی کشوری می شوند که در آستانه سقوط ودر سخت ترین شرایط است، تصریح کرد: این اقدام پیام زینبی خود را به دنیا منتقل می‌کند و نباید تصور کنیم که این امور تصادفی است.

وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری مراسم رونمایی کتاب «خداحافظ سالار» در تهران خبر داد و یادآور شد : این مراسم توسط موسسه 27 بعثت در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات