خبرهای داغ:
امام جمعه موقت همدان:

آثار و برکات ماه رمضان را نباید به راحتی از دست داد

امام جمعه موقت همدان با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان گفت: آثار و برکات آن ماه را نباید به راحتی از دست داد.
کد خبر: ۸۸۷۹۸۴۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه های سیاسی و عبادی نمازجمعه این هفته در حسینیه امام خمینی( ره) افزود: روز جهانی قدس امسال مردم مسلمان و انسان های خدمتگزار به محرومان و مظلومان حضوری گسترده داشتند و آن راهپیمایی پرشکوهی که علیه رژیم اشغالگر قدس انجام دادند جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: مردم همدان در راستای امداد و کمک به محرومان در پایان ماه رمضان به وظیفه شرعی خود عمل کردند و زکات فطره را در وقت خود به محرومان و نیازمندان رساندند.

امام جمعه موقت همدان بیان کرد: هفته قوه قضاییه یادآور آن فاجعه بزرگی است که دست نفاق برای جامعه ما پیش آورد و تصور می کرد اگر شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب را از میان بردارد می تواند انقلاب اسلامی را از میان بردارد که به لطف خدا این حسرت را به گور برد.

حجت الاسلام جوادی با گرامیداشت یاد شهید آیت الله صدوقی که در ۱۱ تیر به دست منافقان به شهادت رسید، اظهار کرد: در سال ۶۷ دست جنایتگر آمریکا در چنین روزهایی هواپیمای مسافربری ما را با حدود ۳۰۰ مسافر در آبهای نیلگون خلیج فارس سرنگون کرد که امید است خدای توانا سردمداران آمریکا را سرنگون کند و انتقام خون جانباختگان را از آن جنایتگران بستاند.

وی تاکید کرد: یادآوری مسایل تاریخی یادآوری مشکلاتی است که دشمن از اول پیروزی انقلاب برای این نظام مقدس پیش آورد اما با لطف خدا این نظام مقدس تا ظهور ولی عصر پابرجا خواهد ماند و به دست نایب برحقش به دست امام زمان(عج) خواهد رسید.

وی به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: آثار و برکات آن ماه را نباید به راحتی از دست داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار