خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان مطرح کرد

کم‌کاری و تفرقه بزرگ‌ترین آفت برای انقلاب اسلامی ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: سستی و کم کاری و تفرقه بزرگ‌ترین آفت برای انقلاب اسلامی ایران است و می طلبد که مسئولین بیشتر از گذشته برای آبادانی این کشور تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نکنند.
کد خبر: ۸۸۸۱۰۰۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
سستی و کم‌کاری و تفرقه بزرگ‌ترین آفت برای انقلاب اسلامی ایران
حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بحت «آتش به اختیار» اظهار داشت: معنی این عبارت جنگ و جدل نیست بلکه معنی آن نوعی همکاری و همدلی بین قوا و مسئولین مملکتی است که با تمام قوا تلاش خود را برای پیشبرد انقلاب انجام دهند.

وی با اشاره به سخنان مقاممعظم رهبری افزود: سستی و کم کاری و تفرقه بزرگ‌ترین آفت برای انقلاب اسلامی ایران است و می طلبد که مسئولین بیشتر از گذشته برای آبادانی این کشور تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: اگر مسئولین کم کاری کنند و بی تفاوت بوده و به دنبال مسائل حاشیه ای باشند ضرر آن متوجه کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت انقلابی ما تاوان سنگینی برای پایداری این انقلاب پرداخته است، گفت: مسئولین ما بدانند که ملت با بصیرت پشت سر آنان هستند و هرجا که احساس خطر کنند این ملت انقلابی عمل خواهند کرد.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ جای دنیا چنین ملتی در صحنه ندارد و از همه مهمتر چنین رهبر هوشمندی تاریخ جهان به خود ندیده است و می‌رود که این انقلاب تمام مظومان عالم را از چنگال استکبار به کمک خدواند متعال نجات دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات