خبرهای داغ:
با حضور150 نفر؛

دوره آموزش تکمیلی بسیجیان گردان‌های بیت المقدس رزن برگزار می‌شود

مسئول آموزش سپاه ناحیه رزن از حضور 150 نفر از بسیجیان گردان‌های بیت المقدس شهرستان رزن در آموزش تکمیلی بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۲۱۸۴
|
۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
دوره آموزش تکمیلی بسیجیان گردان‌های بیت المقدس رزن برگزار می‌شود
حسن جان‌محمدلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به فرموده امام(ره) و مقام معظم رهبری اظهار داشت: حفظ آمادگی نظامی برای دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و حفظ جان و مال و ناموس مردم از اوجب واجبات است و سپاه و بسیج و نیروهای نظامی طلایه دار این وظیفه مهم است.

وی با اشاره به ضرورت حفظ آمادگی بیان کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در این راستا آموزش تکمیلی بسیج است که در برنامه قرار دارد و اجرایی می‌شود.

مسئول آموزش سپاه ناحیه رزن افزود: در این برنامه بسیجیان گردان‌های بیت المقدس در یک دوره دو مرحله‌ای 45 روزه شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول که به مدت 30 روز برگزار شد بسیجیان در کلاس‌های تئوری شرکت کردند یادآور شد: در مرحله دوم که به مدت 15 شبانه روز است نیز بسیجیان در کلاس‌های عملی شرکت می کنند.

جان‌محمدلو با اشاره به برگزاری دوره آموزش تکمیلی بسیج در رزن اظهار داشت: سپاه ناحیه رزن نیز امسال برای 150 نفر از بسیجیان گردان 426 بیت المقدس رزن از 17 شهریور ماه سال جاری به مدت 30 روز در یکی از مدارس شهر رزن دوره تئوری این برنامه را برگزار می‌کند.

وی ابراز داشت: دوره عملی آموزش تکمیلی بسیجیان رزن نیز به مدت 15 روز در اردوگاه قدس برگزار می‌شود.

مسئول آموزش سپاه ناحیه رزن خاطرنشان کرد: در این دوره 45 روزه تلاش داریم برای بسیجیان کلاس‌های آشنایی با فنون رزم انفرادی و به‌کارگیری آن در ماموریت‌ها، آشنایی و مهارت در به‌کارگیری سلاح و تجهیزات انفرادی، آشنایی با مباحث عقیدتی سیاسی، آمادگی جسمانی و کسب ورزیدگی متناسب با ماموریت‌ها، توانایی شرکت در عملیات مقابله با سیل و زلزله و... را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار