خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین با اشاره به حملات اخیر برخی از معاندان علیه سپاه گفت: دشمنان تمام تلاش خود را علیه این نظام مقدس به کار گرفته‌اند و از پیشرفت‌ها و شاهکارهای سپاه اسلام در هول و هراس هستند.
کد خبر: ۸۸۸۳۴۵۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
دشمنان از پیشرفت‌ها و شاهکارهای سپاه اسلام در هول و هراس هستند

حسن بهادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن محکومیت حملات اخیر برخی از معاندان علیه سپاه بیان داشت: دشمنان تمام تلاش خود را علیه این نظام مقدس به کار گرفته‌اند و از پیشرفت‌ها و شاهکارهای سپاه اسلام در هول و هراس هستند و بسیاری از دشمنان خارجی نیز همسو با این کج اندیشان در این زمینه‌ها دست به تخریب و تضیعف و تحریم این نهاد انقلابی زده اند.

وی افزود: امنیت کنونی ما دراین منطقه ناآرام مرهون و مدیون خون پاک شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای حرم است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: همه کسانی که در جغرافیای ایران اسلامی با هر قومیت و دین و مذهبی به فعالیت و زندگی و حتی نفس کشیدن مشغول هستند، مدیون ایثار و از جان گذشتگی و به عبارتی مدیون ولایت پذیری و گوش به فرمان ولایت بودن شهدا و ایثارگران هستند.

* مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم

وی در ادامه گفت: امروزه متاسفانه برخی‌ها از اسم شهدا و عکس آنها برای دادن گزارش‌ها و جلب توجه مردم استفاده می کنند اما در عمل مخالف وصایای شهدا و هدف آنها رفتار می کنند که خود این نیز فرو کاستن از مقام شامخ شهدا است.

بهادری‌یکتا افزود: اخلاص شهدا همه را در وادی حیرت گذاشته است و خشنودی ولیّ زمان و ائمه هدی و خدا را به همراه داشته و جایگاه بسیار بالایی در بهشت نصیب آنها می گرداند.

وی ابراز داشت: شهدا از تمام لذایذ مادی دنیا و خانواده و فرزندان خود گذشتند تا امنیت کنونی ما حاصل شود و این است که می‌گوییم مدیون قطره قطره خون شهدا هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین خاطرنشان کرد: همه باید در ادای این دین به شهدا، تمام تلاش خود را به کار بریم و مسئولان اجرایی و غیر اجرایی از صدر تا ذیل باید از سنگینی این دین ابدی فرو بکاهند تا در مواجهه با شهدا شرمنده آنها نباشیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات