خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

دشمن برای رسیدن به هدفش عفاف و حجاب و خانواده را نشانه گرفته است

امام جمعه نهاوند گفت: تهاجم فرهنگی، اشاعه مواد مخدر، بدحجابی و هرزگی از جمله فتنه های جدید دشمن است که مردم باید بیدار باشند و دشمن را بشناسند، دشمن برای رسیدن به هدفش عفاف و حجاب، خانواده و به ویژه زن را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۸۸۸۶۰۰۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در تجمع بزرگ مردمی «صیانت از حریم خانواده» که به مناسبت روز ملی«عفاف و حجاب» در نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: ۲۱ تیرماه مصادف است با حادثه ای که در سال ۱۳۱۴ در مسجد گوهر شاد اتفاق افتاد که عده ای را در مسجد گوهرشاد به دلیل حمایت از حجاب و عفاف و مخالفت با کشف حجاب به دستور رضاخان به شهادت رساندند و عده ای را نیز دستگیر کردند که این روز با عنوان روز ملی «عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.

وی گفت : دشمنان انقلاب در این سی و اندی سال به هر دری زدند تا این انقلاب را به زانو در بیاورند و خوشبختانه نتوانستند و ناکام ماندند.

امام جمعه نهاوند اضافه کرد: تهاجم فرهنگی، اشاعه مواد مخدر، مشروبات الکلی، فیلم های مبتذل، ماهواره، اشاعه بدحجابی و هرزگی از جمله فتنه های جدید دشمن است که مردم باید بیدار باشند و دشمن را بشناسند، دشمن برای رسیدن به هدفش عفاف و حجاب، خانواده و به ویژه زن را نشانه گرفته است.

وی پیام تجمع روز عفاف و حجاب را حراست از حجاب و عفاف دانست و گفت: جامعه متشکل از خانواده است و اگر خانواده فاسد شود جامعه فاسد خواهد شد.

مغیثی ابراز داشت: در خانواده نقش مادر از همه مهمتر است و اگر مادر به فساد کشیده شود خانواده به فساد و تباهی کشیده خواهد شد اما اگر متدین بود خانواده سالم خواهد بود و همچنین جامعه سالم خواهد بود .

وی با بیان اینکه دشمنان ما نیز این قضیه را فهمیدند و بیشتر دست روی حجاب و عفاف و خانواده ها گذاشته اند، گفت : در فطرت انسان عفت و حجاب ارزش است و وظیفه ماست که از آن دفاع کنیم و از این ارزش ها حمایت کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار