خبرهای داغ:

شاهرود میزبان مسابقات ورزشی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

مسئول ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق از میزبانی شاهرود برای برگزاری مسابقات والیبال و بسکتبال این شرکت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۷۷۳۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ محسن طاهری در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های اجرایی و زمان‌بندی شده برای برگزاری این رقابت‌ها گفت: کارمندان و فرزندان مرد در رشته بسکتبال و فرزندان ذکور کارکنان شرکت در رشته والیبال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی اظهار کرد: با دعوت از داوران ملی هیئت‌های ورزشی این رشته‌ها در شاهرود، این مسابقات را با استانداردهای وزارت نفت که مطابق استانداردهای ملی است، برگزار خواهیم کرد.

طاهری تصریح کرد: این ورزشکاران مطابق جدول زمانبندی تقویم ورزشی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از 26 تیر 96 به مدت پنج روز در شاهرود، میهمان منطقه شمال‌شرق هستند.

وی خوابگاه خانه معلم اداره آموزش و پرورش شاهرود را محل اسکان ورزشکاران اعلام کرد و یادآور شد: نخستین مرحله اسکان این ورزشکاران ساعت 14روز دو‌شنبه 26 تیر انجام و مراسم قرعه‌کشی مسابقات نیز در همان شب در سالن کنفرانس منطقه برگزار خواهد شد.

مسئول امور ورزش منطقه شمال‌شرق ادامه داد: افتتاحیه این جشنواره بعدازظهر سه‌شنبه و اختتامیه نیز صبح شنبه برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: با توجه به تجربه موفق منطقه شمال‌شرق در برگزاری مسابقات ورزشی جانبازان این شرکت در سال‌ گذشته و ظرفیت‌های منطقه در زمینه برگزاری مسابقات ورزشی، امسال مسئولان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، شاهرود را برای میزبانی مسابقات در نظر گرفته‌اند.

وی گفت: مسابقات امسال در سالن‌ ورزشی راه آهن شمال‌شرق(1) برای مسابقات والیبال و سالن ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود برای مسابقات بسکتبال در نظر گرفته شده است.

طاهری از آب و هوای معتدل در این فصل و وجود فضاهای معنوی شاهرود به عنوان مهمترین دلایل انتخاب این شهر برای برپایی این مسابقات نام برد و گفت: بازدید از جاذبه‌های گردشگری و توریستی شاهرود بویژه بقعه امام زاده محمد، مقبره بایزید بسطامی و شیخ ابوالحسن خرقانی و... از جمله برنامه‌های جنبی این مسابقات است که با توجه به محدودیت زمانی، سعی خواهیم کرد تا ورزشکاران از این اماکن دیدن کنند.

طاهری افزود: در حال حاضر تمام هماهنگی‌ها و تدارکات لازم برای اجرای این مسابقات صورت گرفته و این منطقه به طور کامل آمادگی برگزاری این جشنواره فرهنگی- ورزشی را دارد.

مسئول امور ورزش منطقه شمال‌شرق گفت: برنامه‌های فرهنگی جانبی این مسابقات با هدف ایجاد فضای شاد و جذاب برای همکاران و فرزندان آنها در استفاده از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان شاهرود در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار