خبرهای داغ:
به میزبانی سپاه شبستر؛

بیش از 400 ورزشکار بسیجی در مسابقات قهرمانی شمال کشور حضور دارند

معاون قهرمانی سازمان ورزش بسیج در حاشیه افتتاحیه مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی والیبال و فوتسال بسیج شمال کشور با حضور ۱۳ تیم از استان های مختلف و به میزبانی شهرستان شبستر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۸۳۴۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

ابوالفضل قلی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار کرد: تیم های کسب کننده عناوین نخست، دوم و سوم پس از پایان این مسابقات به مسابقات نهایی که به میزبانی منطقه جنوب کشور برگزار خواهد شد، دعوت می شوند.

مدیرعامل باشگاه مقاومت افزود: در این مسابقات ورزشی بیش از ۴۰۰ ورزشکار، سرپرست و مربی بسیجی حضور یاقته اند و امید است شاهد مسابقات خوبی باشیم .

قلی پور ادامه داد: این مسابقات در مدت سه روز با هدف جذب حداکثری بسیجیان و ارتقا و تعمیق معنویت و شادابی و نشاط در بین نوجوانان و جوانان بسیجی برگزار می شود.

معاون قهرمانی سازمان ورزش بسیج با اشاره به میزبانی مسابقات خاطرنشان کرد: شهرستان شبستر شهری تاریخی و فرهنگی است و انسان هایی مهمان نواز و خون گرم در این دیار زندگی می کنند و خوشبختانه تاکنون با تلاش عوامل برگزاری مسابقات در سطح خوبی پیش رفته است.

مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال کشور به میزبانی تربیت بدنی سپاه شبستر به مدت سه روز با عنوان جام شهدای گمنام شبستر با همکاری دستگاه های مختلف این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار