خبرهای داغ:
ناحیه مانه و سملقان:

نخستین جشنواره مالک اشتر برای معرفی موفق ترین رده های بسیج ناحیه مانه و سملقان برگزار شد

حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه شهر پیش قلعه در نخستین جشنواره مالک اشتر ناحیه مانه و سملقان گفت:مالک اشتر یکی اصلی ترین فرمانده سپاه حضرت علی (ع) بود که هر جایی که احساس نیاز میکرد وارد عمل می شد.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۹۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج : جشنواره مالک اشتر برای معرفی موفق ترین رده های بسیج با حضور سردار مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع)خراسان شمالی و با حضورائمه جمعه شهر(آشخانه-قاضی پیش قلعه)،پرشور بسیجیان ، رده های موفق و برتر در این شهرستان برگزار شد

حجت الاسلام تکمیلی  در این جشنواره با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی فرماندهان پایگاه و اعضای شورای حوزه را افسران جوان جنگ نرم نامید.

وی در ادامه با اشاره به نامه 19 حضرت علی (,) به مالک اشتر افزود : مالک اشتر به عنوان یکی از یکی اصلی ترین فرمانده سپاه حضرت علی (ع) بود که هر جایی که احساس نیاز میکرد وارد عمل می شد.

وی در ادامه عنوان کرد بنا به فرموده مولای متقیان حضرت علی (ع) جهت تشخیص حق از باطل ابتدا باید حق و باطل را شناخت نه اینکه  افراد را ملاک  حق و باطل قرار دهیم حال آنکه آن افراد در هر لباسی باشند.

وی درا ادامه با اشاره به نامه حضرت علی (ع) به مالک افزود آن حضرت  در قسمتی از نامه مالک را به تقوا توصیه فرمودند چرا که هر شخصی باید هوای نفسش را کنترل کند در غیر این صورت دچار فساد گسترده و لغزش می شود.

تکمیلی امام جمعه بخش مانه در ادامه با اشاره به نامه حضرت به مالک اشتر گفت:با تمام وجودت از مهربانی نسبت به مردم پر کن و از حرام دوری کن ونسبت به همه مهربان باش و اشتباهات مردم را ببخش

وی در پایان گفت: انسان در هر مسئولیتی که هست نباید دچار غرور شود و با مردم با انصاف و عدالت  رفتار کند وهمواره دنبال جذب رضایت مردم باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها