مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری در گفتگو با «بسیج»:

رسانه ها برای تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ سازی کنند

احمدرضا بسیج گفت: فرهنگ سازی در این قضیه باید انجام شود رسانه ها و مطبوعات و صدا و سیما در این راستا باید مسئولانه و آگاهانه اقدام کنند.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۶۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
رسانه ها برای تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ سازی کنند
احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: اساسا طبق آیه 41 سوره مبارکه حج در قرآن "اَلَّذینَ اِن مَکَّنّاهُم فِی الاَرضِ اَقامُوا الصَلوةَ وَ ءاتَوُا الزَّکوة وَ اَمَروا بِالمَعروفِ وَ نَهَوا عَنِ المُنکَرِ وَ لِلّهِ عاقِبةُ الاُمور" امر به معروف و نهی از منکر اهمیت فراوانی دارد.

وی افزود: مسئولان و کسانی که قدرت و موقعیت و فرصتی در اختیار دارند باید در جهت اجرای امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند چرا که متن قرآن به این موضوع اشاره دارد. وظیفه حکومت اولا امر به معروف و نهی از منکر است و ثانیا باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کرده و در این جهت قدمی بردارد اما متاسفانه از این هر دو وظیفه غفلت شده است.

مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری تصریح کرد: مسئولان نه خودشان به تمامیت به وظیفه ای که در مورد امر به معروف و نهی از منکر دارند عمل می کنند و نه از کسانی که به این فرضه اهمیت داده و انجام می دهند حمایت می کنند.

بسیج گفت: فرهنگ سازی در این قضیه باید انجام شود برای تخقق اهداف جمهوری اسلامی این موضوع بسیار مهم است چرا که به همه مقولات زندگی مربوط می شود و رسانه ها و مطبوعات و صدا و سیما در این راستا باید مسئولانه و آگاهانه اقدام کنند.

ارسال نظرات