مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج»خبر داد
اصلانی گفت: برنامه تکریم دخترانی که شاخصه های تعریف شده بر اساس آموزه های دینی را دارا هستند در پایگاه های سراسر کشور انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۱۹۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های جدید این سازمان به ویژه در ایام دهه کرامت اظهار داشت: برنامه های بسیار زیادی در این ایام مبارک در پایگاه های بسیج سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان این مطلب افزود: از روز ولادت حضرت معصومه و همزمان با آغاز دهه کرامت حلقه های صالحین، جشن و سرود و جشن تکلیف در کلیه پایگاه های سراسر کشور برگزار خواهد شد. همچنین نشست های تخصصی در رابطه با وظایف دخترانه مادرانه و حقوق این دو نسبت به یکدیگر توسط مربیان و سرمربیان حلقه های صالحین در سطح پایگاه های بسیج کل کشور تشکیل می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان از سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی در این ایام خبر داد و بیان داشت: در این دهه مبارک ما جشن های میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را برگزار می کنیم و همچنین برنامه تکریم دخترانی که شاخصه های تعریف شده بر اساس آموزه های دینی را دارا هستند در پایگاه های سراسر کشور انجام خواهد شد.

اصلانی خاطر نشان کرد: تهیه جهیزیه برای نوعروسان در پایگاه ها نیز پیش بینی شده و اهدا خواهد شد.


ارسال نظرات