خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقامت بسیج امام صادق(ع):
مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقامت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : اردوی 2000 نفری دختران بهشت به مناسبت ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر ، جهت دختران و مادران عضو حلقات صالحین و بسیجیان پایگاه های بسیج این ناحیه در محل باغ جوان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۵۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان حجت الاسلام امین امینیان مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقامت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : هدف از برگزار ی این اردو ، ایجاد شور و نشاط در سطح دختران مخصوصا دختران با حجاب و مذهبی می باشد.

وی گفت : یکی از نکات برگزاری این اردو ها این است که دختران محجبه و باحجاب معمولا در محیط های تفریحی ، با نشاط و باهیجان قرار نمی گیرند و به همین دلیل اردوی دختران بهشت در مکان باغ جوان تدارک دیده شده است.

وی خاطر نشان کرد : در باغ جوان اصفهان محیط سالمی فراهم شده تا دختران به راحتی و به دور از فضاهایی که مزاحمت برایشان ایجاد شود هرگونه فعالیت تفریحی را انجام دهند.

حجت الاسلام امینیان افزود : این برنامه در تاریخ 2/5/1396 تا 3/5/96 از ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر در مکان باغ جوان همراه با اقامه نماز ، صرف ناهار و همچنین جشن به مناسبت ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) برای دختران  برگزار شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : از جمله برنامه هایی که در طول تابستان برای حلقات صالحین در نظر گرفته شده توجه به برگزاری انواع اردو هاست با توجه به اینکه  اردو ها نقش مهمی در تعلیم و تربیت دارد.

وی در پایان گفت : اردوهای یک روزه از جمله اردوی باغ جوان ،شهربازی،اماکن زیارتی و امامزادگان،گلستان شهداء و بازدید از مجموعه ی تخت فولاد با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری انجام می گیرد.همچنین اردوهای چند روزه ی 2000 نفری به مشهد مقدس که در حال برگزاری می باشد و اردوی آموزشی برای 200 نفر از مربیان که به مدت 3 روز در اردوگاه آب علی دماوند برگزار می گردد از دیگر برنامه های اردویی معاونت تعلیم و تربیت جهت مربیان و اعضای ویژه ی حلقات صالحین می باشد.

 

 

ارسال نظرات