خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد

اردوی جهادی بسیجیان حوزه شهید «قاسمی» در مدرسه «حربن‌ریاحی»

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از برگزاری اردوی جهادی گروه شهید «حسین همدانی » حوزه شهید «ناصر قاسمی» در مدرسه «حر بن ریاحی» همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۳۴۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
اردوی جهادی بسیجیان حوزه شهید«قاسمی» در مدرسه «حربن‌ریاحی»هادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: اردوی جهادی گروه شهید «حسین همدانی » حوزه شهید «ناصر قاسمی» در مدرسه «حر بن ریاحی» انجام گرفت.

وی افزود: این گروه در این اردوی جهادی اقدام به مرمت، گچ‌کاری، زیباسازی و تعمیرات مدرسه کرده بود که این اقدامات طی مدت 15 روز به اتمام رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان گفت: همچنین این گروه تعمیر وساخت خانه نیازمندان در روستای ایوک و بهسازی مدرسه شهید «سیفی» خضر و ده‌ها فعا لیت ارزنده دیگر را در کارنامه درخشان خود دارد.

وی ابراز داشت: گروه جهادی شهید «حسین همدانی» آمادگی ارائه خدمات فرهنگی و هر گونه کمک عمرانی، تعمیرات و ... را در مناطق محروم و روستاها دارد.

گلیان تصریح کرد: این گروه از ابتدای سال مشغول فعالیت بوده و با کمترین هزینه با قدرت ایمان و اعتقاد راسخ در راستای اقتصاد مقاومتی هر کار سختی را به آسانی به اتمام می رساند تا دشمنان بیش از بیش مایوس تر و نا امیدتر شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار