گزارش تصویری/

نمایش فرهنگی بصیرتی مجاهدت های خاموش در سنندج

نمایش های رزمی فرهنگی مجاهدت های خاموش، یکی از اثرگذارترین برنامه های فرهنگی و با موضوع دفاع مقدس است که بیش از 90 درصد زائران راهیان نور از تماشای آن، ابراز رضایت کرده اند.
کد خبر: ۸۸۹۴۰۴۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج ، یکی از کارهای بسیار اثرگذار در عملیات با برکت فرهنگی راهیان نور برگزاری رزمایش‌های رزمی-فرهنگی در استان‌های دارای جذب زائر است.استان کردستان به جهت اینکه دو حماسه بزرگ یکی مبارزه با رژیم بعث عراق و دیگری مبارزه باضد انقلاب وجود داشته است سهم بزرگی در انعکاس عملیات‌های بزرگ و مجاهدت های خاموش دوران دفاع مقدس و دشواری های این منطقه از میهن اسلامی دارد.برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی بصیرتی مجاهدت‌های خاموش نشان‌دهنده مجاهدت‌های پیشمرگان مسلمان کُرد و نقش مردم کردستان در دفاع از اسلام و انقلاب است.
 
رزمایش رزمی فرهنگی بصیرتی مجاهدت های خاموش که از تابستان آغاز شده و مورد استقبال تمام آحاد جامعه قرار گرفته است و تا پایان شهریور در محل پادگان محمد رسول‌الله(ص) سنندج برگزار خواهد شد.
 
محور برنامه‌هایی که امسال برای این رزمایش در نظر گرفته شده است، پیام حضرت امام(ره) در آغاز اولین روزهای انقلاب اسلامی و حضور رزمندگان در مناطق این استان و مبارزه با گروهک‌های ضد انقلاب است که این نمایش توسط هنرمندانی از کردستان و استان‌های جنوبی کشور اجرا می‌شود.
به گفته مسئولان راهیان نور کردستان، رزمایش رزمی فرهنگی مجاهدت های خاموش در راستای برنامه های راهیان نور برگزار شده است و عموم مردم استان و تمامی زائرین راهیان نور استان که در این مدت در سنندج حضور دارند از این رزمایش بازدید کرده‌اند.



 


 


 


 


 


 


 


 


 



ارسال نظرات
آخرین اخبار