خبرهای داغ:
مدیرکل زندان های استان همدان عنوان کرد

احياي نفوس و اصلاح و تربيت مددجويان رسالت خطير مجموعه زندان

مدیرکل زندان های استان همدان گفت: از ديدگاه ما زندانباني، تنها نگهداري از مجرمين و بزهكاران نيست، بلكه رسالت خطير مجموعه زندان، احياي نفوس و اصلاح و تربيت مددجويان است.
کد خبر: ۸۸۹۴۴۸۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد کاظمی و حجت الاسلام احد آزادی خواه نمايندگان ملاير درمجلس شوراي اسلامي به همراه حسن محمد یاری مدیر کل زندان های همدان و محمد بیات رئيس زندان ملاير از زندان این شهرستان بازدید کردند.

مدیرکل زندان های استان همدان در این بازدیداظهار كرد: از ديدگاه ما زندانباني، تنها نگهداري از مجرمين و بزهكاران نيست، بلكه رسالت خطير مجموعه زندان، احياي نفوس و اصلاح و تربيت مددجويان است.

حسن محمد یاری افزود: باید با اجراي برنامه هاي فرهنگي، آموزشي، فني و حرفه اي، بهداشتي و... زمينه بازگشت آبرومندانه مددجويان به آغوش خانواده و جامعه مهيا شود.

وی در ادامه مشکلات راه اندازی زندان جدید ملایر را مطرح و خواستار کمک و حمایت های مسئولین استان به ویژه جاده اختصاصی زندان و تغییر کاربری زندان قدیم شد.

نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي نیز با اشاره به تلاش و همت مجموعه زندان خاطرنشان کرد: زندان ملاير با توجه به مشكلات و كمبودها، محيطي مناسب برای اجراي برنامه هاي فرهنگي وتربيتي مهيا کرده که قابل تقدیر است .

در پايان این بازدیدهیات بازدید کننده از زحمات مجموعه زندان ملایر در تحكيم مباني اعتقادی ، انضباطي و كنترل نظارت لازم در امور جاري قدرداني کردند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار