مدیر بسیجی مهد قرآنی محراب سمنان در گفتگو با «بسیج»:

مهدهای قرآنی کودکان را از اسباب بازی های غربی دور می کند

ما برای بسیاری از داستان های قرآنی ماکت درست می کنیم و یا اجرای نمایش داریم تا بچه ها با سوره های قرآن راحت تر و بهتر آشنا شده و از اسباب بازی های خشن و غربی دوری کنند.
کد خبر: ۸۸۹۵۴۰۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

الهام فخاری مدیر بسیجی مهد قرآنی محراب شهر سمنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاثیر فعالیت های بسیج در مهد های قرآنی بر نوآوری و خلاقیت ذهن کودکان اظهار داشت: ما در مهد قرآنی محراب بخشی از بازی ها را از طریق وسایل بازیافتی برای نونهالان فراهم می کنیم تا فکر و ذهن بچه ها خلاق تر شود و به اهدافی که داریم مانند هماهنگی چشم و دست برسیم.

وی با بیان این مطلب افزود: ما در مهد قرآن محراب قفسه ای به نام قفسه خلاقیت داریم که درون آن تعدادی وسایل دورریختنی گذاشتیم و بچه ها در زنگ خلاقیت با این وسایل، اسباب بازی های جذابی درست می کنند.

فخاری خاطر نشان کرد: اسباب بازی های خارجی فقط آهنگ دارند و تاثیرات مخربی بر ذهن و روان کودکان می گذارد. ما برای بسیاری از داستان های قرآنی ماکت درست می کنیم و یا اجرای نمایش داریم تا بچه ها با سوره های قرآن راحت تر و بهتر آشنا شده و از اسباب بازی های خشن و غربی دوری کنند.

مدیر بسیجی مهد قرآنی محراب بیان کرد: فعالیت های قرآنی و تنوع بازی های فکری ما در مهد قرآن تاثیرات خیلی خوبی روی ذهن و فکر بچه ها گذاشته است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار