خبرهای داغ:
سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان عنوان کرد

هدف از تاسیس دفاتر آستان قدس رضوی ارائه خدمات متفاوت به زائران و محرومان

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان گفت: هدف از تاسیس دفاتر آستان قدس رضوی ارائه خدمات متفاوت به زائران و محرومان بوده و اینکه انسان عشق خود را به امام رضا(ع) در قالب خدمت به محرومین ارائه کند.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۸۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
هدف از تاسیس دفاتر آستان قدس رضوی ارائه خدمات متفاوت به زائران و محرومان
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، ابراهیم کارخانه‌ای در آیین گشایش دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان بهار اظهار داشت: هدف از تاسیس دفاتر آستان قدس رضوی ارائه خدمات متفاوت به زائران و محرومان بوده و اینکه انسان عشق خود را به امام رضا(ع) در قالب خدمت به محرومین ارائه کند.

وی اضافه کرد: ارادتمندان امام رضا(ع) می توانند به عنوان خادمیار به عشق امام رضا(ع) به محرومین کمک کنند و توانمندی خود را در خدمت مردم قرار دهد و در طول سال بر اساس برنامه اعلامی حداقل یک بار لباس خدمتی امام رضا(ع) را در مشهد به تن کند.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان افزود: دفاتر آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها وجود ندارد و فقط رابطین دفتر مرکزی استان در شهرستان‌ها معرفی و فعالیت می کنند تا زمینه و بستر لازم برای تاسیس دفاتر شهرستانی در آینده فراهم شود تا بتوان به زائران و مستضعفان خدمات بهتری ارائه کرد.

وی بیان داشت: خادمیاران رضوی می توانند در زمینه های مختلف فعالیت کنند و برای کسانی که در سایت ثبت نام می کنند حکم خادمیاری 6 ماهه صادر می شود و پس از آنکه مطابق برنامه زمانبندی به تعهدات خود عمل می کنند به آستان قدس رضوی برای بهره مندی از توانمندی، علم و یا ثروت فرد متقاضی معرفی می شوند.

کارخانه‌ای اظهار داشت: برخی افراد از ثروت خود برای اعزام زیارت اولی ها می توانند بهره گیرند و اجر خود را نزد پروردگار متعال دریافت خواهند کرد و همچنین خیرین درمانی، خیرین اشتغال زا و کارآفرین، خیرین مسکن، آموزشی، اطعام و یا مهندسی می‌توانند هر یک به گونه ای عشق و ارادت خود را به امام رضا (ع) نشان دهند.

وی اظهار داشت: متاسفانه در استان همدان یک مورد صدقه جاریه وقف به نام امام رضا (ع) وجود ندارد که امیدواریم چراغ اول در شهرستان بهار روشن شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات