نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

استقامت تنها راه پیروزی برای رسیدن به اهداف والا می باشد

حجت الاسلام حسن تسخیری گفت: این سازمان دارای اهداف بزرگی است که بزرگترین هدف آن نیز پیوند این انقلاب به انقلاب امام عصر(عج) می باشد
کد خبر: ۸۸۹۸۶۶۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز(یکشنبه) هفتمین جشنواره تقدیر از رده های برتر سپاه قدس گیلان در سال95 برگزار شد و در آن از خانواده شهید مدافع حرم محمد اتابه تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، در جشنواره تقدیر از رده های برتر سپاه قدس گیلان در سال95 ایام مبارک دهه ی کرامت را تبریک گفت و همچنین نظارت و بررسی را از منظر قرآن بررسی و تبیین نمود.

حسن تسخیری توصیه هایی در باب تقوا و عمل صالح به حاضرین بیان داشت و ادامه داد: پیامبران و اهل بیت (ع) و تمام نعمت‌هایی که خداوند به ما عطا کرده است در روز قیامت بر اعمال ما ناظر هستند و شهادت می‌دهند، یشتر عمر انسان صرف خواب و خوراک می‌شود، باید مراقب باشیم تا در روز قیامت حسرت زمان‌های از دست رفته را نخوریم.

تسخیری وظیفه ی نظارت را رشد دانست و افزود: اگر نظارت و تعالی در سازمان ما وجود دارد به معنی کنترل نیست، بلکه هدف از نظارت رشد و تعالی سازمانی‌ست.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: این سازمان دارای اهداف بزرگی است که بزرگترین هدف آن نیز پیوند این انقلاب به انقلاب امام عصر می باشد و ادامه داد: تنها راه رسیدن به این هدف والا استقامت می باشد، استقامت تنها راه پیروزی در این مسیر دشوار است.

تسخیری با اشاره به زورگویی‌های برخی کشورهای جهان اعلام کرد: مقاومت، ایثار و ایستادگی در برابرزیاده‌خواهی‌های دشمنان از اصول و معیارهای مقاومت در جبهه حق و از عوامل موفقیت سپاه پاسداران و ملت غیور این سرزمین است.

در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم محمد اتابه توسط فرمانده سپاه قدس گیلان، جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان، فرمانده مرکز آموزش های تخصص‌های دریایی سیدالشهدا(ع)، مسئول حفاظت اطلاعات سپاه قدس گیلان، فرمانده پادگان نیروی دریایی ارتش، مدیرکل بانک توسعه و تعاون مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

 
استقامت تنها راه پیروزی برای رسیدن به اهداف والا می باشد 
 
استقامت تنها راه پیروزی برای رسیدن به اهداف والا می باشد
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار