خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان در سرکشی از منازل نیازمندان شهرک بهشتی شاهرود؛

بنده خیال نمی کردم در استان سمنان چنین خانه هایی وجود داشته باشد

آیت الله شاهچراغی در بازدید از منازل تعدادی از نیازمندان شهرک شهید بهشتی شاهرود گفت: بنده خیال نمی کردم چنین خانه هایی در استان سمنان وجود داشته باشد و جای تاسف و تاثر دارد.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۰۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آیت الله شاهچراغی در بازدید از تعدادی از منازل نیازمندان شهرک شهید بهشتی شاهرود که به عنوان محله اسلامی مورد توجه قرار گرفته است با بیان اینکه تصور و خیال ما هم نبود که چنین خانه هایی در سطح استان سمنان وجود داشته باشد اظهار کرد: توجه به محرومین و اقفشار کم برخوردار جامعه وظیفه ذاتی انقلاب اسلامی و تاکید اسلام است.

وی افزود: با این بازدیدها مشخص شد که هنوز ما نیاز به کار و تلاش در عرصه خدمترسانی به جامعه و به خصوص محرومین داریم و این تلاش ها که کمیته امداد و بهزیستی انجام می دهند باید ادامه یابد و نیاز به حضور مردم در صحنه خدمت رسانی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بازدید از خانه های نیازمند محله اسلامی شهرک شهید بهشتی و دیدار با این خانواده ها و جویا شدن از نیازهای آنان و توضیحات مسئولین در این خصوص تاکید کرد: همه اقشار مختلف مردم باید تلاش کنند تا در همسایگان و اطرافیان خود نیازمند نباشد و این نیاز به توجه همه به خصوص مردم دارد.

وی با تاکید اسلام بر توجه به اوضاع اقوام و خویشان و همسایگان و کمک به آنها تصریح کرد: اسلام تاکید بر خدمت به مردم دارد و این خدمت در همه جنبه ها و ابعاد و مورد توجه و دقت است و باید همه به این موضوع توجه کنیم که بندگی جز خدمت به خلق نیست.

آیت الله شاهچراغی در منازل نیازمندان با تاکید بر حل مشکل آنها در این راستا مبالغی را نیز برای کمک به این خانواده های نیازمند تَقَبُل کرده و هدایایی به فرزندان این خانواده ها اهدا نمود.

لازم به ذکراست فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون استاندار و فرماندار ویژه و امام جمعه شهرستان شاهرود و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود آیت الله شاهچراغی را در این دیدارها همراهی کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار