خبرهای داغ:
مدیرکل صنعت کیف و چرم عنوان کرد

تولیدکنندگان سربازان اقتصادی کشور/عدم حمایت واقعی از تولید داخلی و سردرگمی تولیدکنندگان

مدیرکل صنعت کیف و چرم گفت: تولیدکنندگان به عنوان سربازان اقتصادی کشور پیرو بیانات مقام معظم رهبری در راستای عمل به شعار سال در حوزه تولید گام‌های بسیار مؤثری برداشته‌اند.
کد خبر: ۸۹۰۰۷۰۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
تولیدکنندگان سربازان اقتصادی کشور/عدم حمایت واقعی از تولید داخلی و سردرگمی تولیدکنندگان
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهرام حسین‌نژاد دانشور در چهارمین همایش تخصصی صنعت کیف، کفش و چرم در همدان اظهار داشت: شما تولیدکنندگان به عنوان سربازان اقتصادی کشور پیرو بیانات مقام معظم رهبری در راستای عمل به شعار سال که از سوی ایشان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده در حوزه تولید گام‌های بسیار مؤثری برداشته‌اید.

وی گفت: شما تولیدکنندگان با وجود تمام موانع و مشکلات از هیچ کوششی در راستای سرافرازی میهن عزیزمان دریغ نمی کنید.

مدیرکل صنعت کیف و چرم با بیان اینکه این صنعت طی چند سال گذشته متأسفانه شاهد مشکلات بسیاری بوده است، عنوان کرد: عدم حمایت واقعی از تولید داخلی طی سالیان گذشته باعث شده که تولیدکنندگان ما دچار سردرگمی شوند.

وی تصریح کرد: بیشتر کارخانجات و تولیدی های ما اکنون یا با ظرفیت بسیار کم کار می‌کنند و یا در حال تعطیلی هستند.

حسین‌نژاد دانشور تأکید کرد: امسال با وجود تمام کاستی‌ها نمایشگاه تخصصی کیف، کفش و چرم برای چهارمین بار در همدان برگزار می شود و با حضور برندهای (نمانام های) مختلف از سراسر کشور همچون همدان، تبریز، اصفهان، مشهد و تهران اجرا شد تا تعاملی بین تولیدکنندگان و فروشندگان این صنعت ایجاد شود و کمکی در راستای بهبود وضع فعلی باشدوی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ها پلی است بین عرضه و تولید تا بتوانیم برای حمایت از تولیدکنندگان گام هایی برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات