خبرهای داغ:
کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر:
کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید «حججی» در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۱۲۷۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
مراسم گرامیداشت شهید «حججی» در ملایر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام‌ محمد احمدوند اظهار کرد: همزمان با هفتمین روز شهادت محسن حججی برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والا مقام و دو شهید مدافع حرم این شهرستان مراسمی در امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «سعید شاملو» و «حیدر ابراهیم‌‌خانی» دو شهید مدافع حرم ملایر و شهید «محسن حججی» پنجشنبه 26 مردادماه پس از نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان برگزار خواهد شد.

احمدوند اضافه کرد: این مراسم با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، سپاه ناحیه و دفتر نماینده ولی‌فقیه در شهرستان برگزار می‌شود و سخنران این مراسم آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهر اراک خواهد بود.

کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر یادآور شد: برپایی نمایشگاه عکس و خط با محتوای شهدای حرم، تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم این شهرستان و اطعام‌دهی بیش از یک هزار نفر از محل نیات واقفین خیراندیش از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات