به همت جهادگران؛

9باب خانه محروم در روستاهای شبستر در حال ساخت است

مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر در حاشیه بازدید از طرح های محرومیت زدایی این شهرستان با اعلام این خبر، گفت: این خانه ها در روستاهای مرو دیزج، مزرعه، تیل، زیناب، تسوج، وایقان، غلمانسرای، شندآباد شبستر در حال ساخت و تکمیل می باشد.
کد خبر: ۸۹۰۱۳۴۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

حسن علی اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این تعداد مسکن برای محرومان با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان تا هفته دفاع مقدس امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: در جهت محرومیت زدایی از مناطق محروم شبستر بسیج سازندگی سپاه شبستر با همکاری و تعامل سازنده با کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان توانسته است افق های روشنی را برای شناسایی محرومان و افراد بی بضاعت در روستاهای شهرستان بگشاید.

علی اکبری ظرفیت ها و قابلیت های مستعد انسانی در حوزه خیرین و افراد نیکوکار را برای ساخت طرح های عمرانی و مسکن محرومان بسیار مثبت ارزیابی و اظهارکرد: امروز یکی از رسالت های اصلی بسیج سازندگی محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به افراد بی بضاعت است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه شبستر ابراز امیدواری کرد: بسیج سازندگی سپاه شبستر بتواند برای التیام بخشی به بخشی از دردها و آلام محرومان و افراد بی بضاعت جامعه به منویات رهبر فرزانه انقلاب عمل کرده و نشاط و شادابی را به مردم مناطق محروم ببخشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها