اگر لازم باشد خودم نیز با هدف دفاع از اسلام، قرآن و ولایت فقیه و دفاع از حرم مقدس زینب کبری (س) آماده هر نوع فداکاری و جانبازی هستم.
کد خبر: ۸۹۰۲۱۵۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی خوش‌محمدی پدر شهید مدافع حرم مصطفی خوش‌محمدی که به تازگی در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و هنوز پیکر پاک این شهید به زادگاهش چالوس بر نگشته ، با آن که خبر شهادت فرزند خود را شنیده اما با صلابت، صبوری و استقامت زیاد برای ارائه خدمت، به محل کار خود حاضر شده است.

پدر شهید مدافع حرم خوش‌محمدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: بنده نیز به  تازگی شنیدم فرزندم در سوریه توسط تله انفجاری به شهادت رسیده که از سوی داعشی‌های جنایتکار و خون‌خوار کار گذاشته شده بود.

علی خوش‌محمدی با بیان اینکه بنده دارای ۹ فرزند بودم که چند سال قبل یکی از پسران و یکی از دختران جوانم بر اثر تصادف و بیماری صعب‌العلاج به دیار باقی شتافتند، افزود: شهید مصطفی هم که در رشته مهندسی، دانش آموخته دانشگاه حضرت امام حسین(ع) بوده از زمانی که به لباس نظامی درآمده و به شغل سپاه اسلام مفتخر شده، هر آن آماده شهادت بوده و در حالی که از سه سال قبل باز نشسته شده بود اما تاکنون چند بار به سوریه اعزام و یک بار هم در سوریه زخمی شده بود و به محض بهبودی مجدداً به صورت داوطلب به جبهه سوریه شتافته است و چون همیشه آماده شهادت بود این بار خداوند خواست تا به آرزوی دیرین خود برسد.

وی بیان کرد: فرزند شهیدم که دارای همسر، دو دختر و یک پسر بوده با آرزوی قلبی خود با خدای بزرگ معامله کرده و شهید شده است که بنده هم به‌عنوان پدری که برای بزرگ کردن و تربیت همه ۹ فرزندانم از شیره جان و تمام توان و زندگی و عمرم مایه گذاشتم و آنها را در مسیر اسلام و قرآن تربیت کرده‌ام، امروز منتظر چنین واقعه‌ای بودم که فرزندم به‌عنوان مسؤول و مهندس تخریب مین‌های کار گذاشته شده توسط تکفیری‌ها در مسیر مدافعان حرم در جای جای سوریه در راه قرآن و حراست از کیان اسلامی و دفاع از حرم مقدس بی‌بی زینب (س) آن شیر زن کربلا، حافظ و ناقل پیام رهایی‌بخش مکتب  عاشورایی به درجه رفیع شهادت نائل آید و این امر امروز اتفاق افتاد.

پدر شهید خوش‌محمدی در پایان گفت: اگر لازم باشد خودم نیز با هدف دفاع از اسلام، قرآن و ولایت فقیه و دفاع از حرم مقدس زینب کبری (س) آماده هر نوع فداکاری و جانبازی هستم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها