آزاده دفاع مقدس افزود: شهادت محسن حججی (مدافع حرم) نگاهی را به وجود آورد که هیچ کلام و قلمی نمی‌تواند آن نگاه را توصیف کند.
کد خبر: ۸۹۰۴۳۸۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مفید اسماعیلی در مراسم گرامی‌داشت شهید محسن حججی که در مصلی جمعه شهرستان قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه امسال٬ سالروز ورود آزادگان را با جشن شهادت آزاده شهید محسن حججی آغاز کردیم٬ اظهار کرد: این بزرگوار با شهادتش روح جان‌افزایی را در کالبد مردم دمیده است.

وی افزود: شهادت این مدافع حرم نگاهی را به وجود آورد که هیچ کلام و قلمی نمی‌تواند آن نگاه را توصیف کند.

این مدافع حرم حریم بی بی زینب(س) تصریح کرد: وقتی نحوه شهادت شهید حججی را شنیدم به یاد دوران اسارت افتادم.

اسماعیلی با بیان اینکه محسن حججی نخستین و آخرین شهیدی نبود و نخواهد بود که این گونه به شهادت می‌رسد٬ اظهار کرد: مکتب انقلاب اسلامی و به طور کلی مکتب اسلام سرشار از این گونه شهادت‌ها است که از آن جمله می‌توان به شهادت شهید محمد بلباسی٬ رحیم کابلی و شهید رجایی‌‌فر اشاره کرد.

وی ادامه داد: شما به چگونگی و نحوه شهادت فکر نکنید بلکه باید ببینید این شهید چطور به این همه عظمت رسید که با داشتن یک خانواده معمولی٬ سردار جعفری فرمانده سپاه کشور و لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و خیلی‌های دیگر احساس کردند که باید بر دست پدر بزرگوار این شهید بوسه بزنند.

اسماعیلی تصریح کرد: حججی با شهادتش عظمتی به وجود آورد که حالا همه ایرانیان او را می‌شناسند.

وی با بیان اینکه شهید حججی آبرو و صلابت ایرانیان را به رخ جهانیان کشید٬گفت: اگر می‌خواهیم مسلمان انقلابی باشیم باید به این شهدا اقتدا کرده و شناخت خودمان را نسبت به آنان زیاد کنیم.

ارسال نظرات