فرمانده سپاه عجب شیر در حاشیه بازدید از طرح های اقتصادمقاومتی این شهرستان از پرداخت 13میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد و گفت: 18 طرح با اشتغال زایی 70 نفر از محل پرداخت این تسهیلات اجرا شده است.
کد خبر: ۸۹۰۴۵۶۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

محمدرضا هنرور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، به اهداف طرح‌ های اقتصاد مقاومتی در ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب باید از چالش هایی که پیش روی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است جلوگیری کنیم.
وی به احیا برخی از واحد های تولیدی غیر فعال در شهرستان اشاره و بیان کرد: کمک به راه اندازی کارگاه های تولید مرغ بومی و تخم مرغ، تولید قارچ خوراکی در فضاهای خانگی، راه اندازی صنایع تبدیلی کوچک(بسته بندی و فرآوری)، ایجاد گلخانه های تولیدی، راه اندازی واحدهای کوچک زنبورداری، واحدهای تولید زعفران، واحدهای پرورش دام های سبک و سنگین، ترویج مشاغل خانگی و نظارت بر اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی از جمله فعالیت های بسیج سازندگی در قالب اقتصاد مقاومتی است.
هنرور همچنین از برگزاری اردوهای جهادی در تابستان سال 96 در روستاهای محروم عجب شیر با هدف محرومیت‌ زدایی، علمی، فرهنگی و آموزشی و عمرانی خبر داد و گفت: اردوهای جهاد سازندگی با حضور 900 دانش آموز و معلم و کارکنان بسیجی و کادر سپاه در هفت روستای محروم و 12 مدرسه شهرستان اجرا شده است.
فرمانده سپاه عجب شیر در رابطه با اهداف اردوهای جهادی گفت: رایج ترین هدفی که در اردوهای جهادی پیگیری می شود، رضایت خداوند متعال وخدمت رسانی به مردم است.
وی گفت: طرح های محرومیت زدایی با همت بسیج سازندگی ناحیه و با اعتباری بالغ بر 250میلیون ریال و خودیاری و همکاری اهالی روستا در سطح مناطق محروم شهرستان اجرا شده و این طرح ها با همت بسیجیان و گروه های جهادی شهرستان در قالب اردوهای یک تا 10روزه برگزار می شود.
هنرور طرح های در دست اجرا را شامل طرح محرومیت زدایی و ساخت نمازخانه در مدرسه برای دانش آموزان، تعمیر و مرمت و بازسازی و رنگ آمیزی 12مدرسه، تعمیر و مرمت پنج خانه محروم، کمک به ساخت شش واحد مسکونی برای افراد محروم در روستاهاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها