یادواره روحانی شهید محمد جواد باهنر به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان در منطقه کهنک لدی این شهرستان برگزار شده است.
کد خبر: ۸۹۰۴۹۲۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان، یادواره شهید باهنر در روستای کهنک لدی این شهرستان برگزار شده است.
حجت الاسلام والمسلمین هادی رشیدی کارشناس مذهبی و فرهنگی در این مراسم با اشاره به اینکه این یادواره برای احیا و زنده نگهداشتن سهدا نظام و انقلاب برگزار شده است، اظهار کرد: شهید باهنر از شهدای برجسته انقلاب اسلامی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه شهید باهنر قبل از پیروزی انقلاب مبارزات گسترده‌ای با نظام شاهنشاهی داشته است، افزود: شهید باهنر از روحانیون مبارز تحت رهبری امام خمینی (ره) بوده است.
این کارشناس مذهبی و فرهنگی با بیان اینکه این شهید مبارزات بسیار زیادی برای مقابله با رژیم ستم شاهی انجام داده است، گفت: شهید باهنر در راه مبارزات چندین بار توسط ماموران ساواک بازداشت و زندانی شد.
حجت الاسلام والمسلمین هادی رشیدی اضافه کرد: شهید باهنر بعد از انقلاب هم فعالیت‌های خود را برای گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی ادامه داد تا اسلام و نظام ما حفظ شود.
وی با اشاره به اینکه شهید باهنر تمام عمر ۴۸ ساعته خود را برای توسع و گسترش فرهنگ اسلامی صرف کرده است، عنوان کرد: و از هیچ تلاش و کوششی برای تبلیغ اسلام و انقلاب دریغ نکرده است.
شهرستان دلگان در ۴۷۵ کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
ارسال نظرات