خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان تأکید کرد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با تأکید بر اینکه باید نسبت به بازنگری گفتمان دفاع مقدس اقدام کنیم گفت: راه نجات کشور و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با گفتمان سازی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی میسر می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۳۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

ضرورت گفتمان‌سازی دفاع مقد و نقلب اسلامی برای حفظ ارزش‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری امروز در اردوی «طریق جاوید» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید دفاع مقدس استان همدان  اظهار داشت: از ویژگی‌های امام(ره) در دوران جنگ و دفاع مقدس مدیریت بحران و اندیشه‌های دفاعی امام(ره) بود.

وی با اشاره به اینکه در عالم جنگ دو نوع قدرت جزیره‌ای و انحصاری وجود دارد، افزود: قبل از جنگ جهانی دوم قدرت‌ها در سطح جهان به صورت جزیره‌ای بودند و قدرت شکل و ساختار یکنواختی نداشت اما بعد از جنگ جهانی دوم و با آغاز جنگ سرد دنیا به دو قدرت غرب و شرق تقسیم شد که در آن دوران قدرت حالت انحصاری به خود گرفته و آمریکا و شوروی با بازدارندگی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه ایران قبل از انقلاب اسلامی حوزه ملی نداشت،  تأکید کرد: کشورها باید برد و چشم‌انداز ملی خود را بسیار مهم در نظر بگیرند.

ظفری با تأکید بر اینکه قبل از انقلاب هیچ نظام سیاسی قادر به ایجاد تحول نبود،  تصریح کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی تحول عظیمی در جهان ایجاد کرد که سبب شد تا هر دو ابرقدرت جهان در مقابل انقلاب اسلامی نوپا بایستند.

ظفری با تأکید بر اینکه باید نسبت به بازنگری گفتمان دفاع مقدس اقدام کنیم، بیان کرد: راه نجات کشور و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با گفتمان سازی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی میسر می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه باید جهش و خروشی در نهضت انقلاب ایجاد شود،  تأکید کرد: از ویژگی‌های تشکیل جامعه توحیدی مهربانی انسان‌ها نسبت به یکدیگر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه از ویژگی‌های امام(ره) اندیشه دفاعی ایشان بود، اظهار داشت: امام راحل همواره به دنبال تحقیر دشمن بودند لذا امروز باید ما نیز باید در مقابل دشمن مراقب بوده و دشمن را تحقیر کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات