فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از اعزام بیش از 180 نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب و شمال غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۳۲۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

 علی نیک یاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: علاقه مندان به بازدید از مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در غرب و شمال غرب کشور می توانند تا پایان مردادماه جاری به پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

وی افزود: جهت ثبت نام در حوزه شهری، برادران می توانند به محل میدان شهدا حوزه مقاومت بسیج یکم ثار الله و خواهران نیز به حوزه های مقاومت حضرت فاطمه(س)در خیابان امام خمینی(ره) ۲۸ و حضرت معصومه(س) واقع در میدان شهدا مراجعه کنند.

نیک یاد بیان کرد: امسال زائران شهدا در سه مرحله به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب اعزام می شوند که اولین مرحله ۷ شهریور و آخرین آن ۲۱ شهریور ماه خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: این اردو به مدت یک هفته برگزار می شود و زائران شهدا علاوه بر زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در قم، با حضور در مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در شهرهای کرمانشاه، اسلام آباد، مهران و ایلام از نزدیک با رشادت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان اسلام و همچنین عملیات های سخت و نفس گیر آشنا می شوند.

نیک یاد، اردوهای راهیان نور در ایام نوروز و تابستان را فرصتی مقتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسلهای آینده انقلاب دانست و گفت: یکی از روش های آشنائی نسل جوان با فرهنگ شهدا اردوهای راهیان نور است که از نزدیک با دلاورمردیها، اخلاص و جانفشانی ها آشنا شده و در روحیه خودباوری و خودسازی آنان نقش آفرین خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تاکید کرد: برای حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی لازم است تا نسل دهه ۶۰ را به نسلهای آینده گسست دهیم و ارزشها و آرمانها سینه به سینه منتقل شود تا مسیر متعالی انقلاب اسلامی دچار انحراف و شبه نشود. سالانه بالغ بر یکهزار نفر از شهرستان تربت حیدریه در ایام نوروز و تابستان از مناطق عملیاتی در جنوب، غرب و شمالغرب کشور بازدید می کنند.

ارسال نظرات