مصطفی برزگر
مسئول سازمان بسیج اصناف استان ایلام خبر داد/
سرگرد مریدی ، مسئول سازمان بسیج اصناف استان ایلام برنامه های هفته بسیج اصناف را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۹۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام، سرگرد مریدی در گفتگو با خبرنگار ما برنامه های هفته بسیج اصناف را تشریح کرد

وی گفت:  برنامه های هفته بسیج اصناف در سطح استان و شهرستانها از تاریخ 29 مرداد  شروع می شود و تا تاریخ  4 شهریور ادامه خواهد داشت.

سرگرد مریدی عنوان کرد: برنامه روز یکشنبه 29 مرداد ماه با عنوان نماز اول وقت ، امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود که ما در این روز نماز با شکوه جماعت را در بازار برگزار می کنیم و از فعالان عرصه امربه معروف و نهی از منکر تجلیل می شود.

وی ادامه داد: برنامه روز دوشنبه 30 مرداد ماه با عنوان روز بسیج اصناف و تمدن سازی است که در این روز خیرین بازار به دیدار و سرکشی از خانواده های بی بضاعت می روند.

سرگرد مریدی عنوان کرد: برنامه روز سه شنبه 31 مرداد ماه با عنوان بسیج اصناف و فقه بازار ، است و  ما در طول سال کسانی که می خواهند پروانه کسب دریافت کنند کلاس فقه بازار برایشان تشکیل می شود و افراد آموزش دیده در زمینه فقه بازار نکات لازم را در این زمینه  به متقاضیان پروانه کسب آموزش می دهند که در این روز از این افراد تجلیل می شود

مسئول  سازمان بسیج اصناف استان،  افزود: برنامه روز چهارشنبه 1 شهریور ماه با عنوان نقش اصناف ، بازاریان ، تجار در اقتصاد مقاومتی  برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه روز 2 شهریور ماه با عنوان روز بسیج اصناف و نقش خواهران در بازار برگزار می شود.

سرگرد مریدی ادامه داد: برنامه روز جمعه 3 شهریورماه با عنوان بسیج اصناف وحدت و همدلی ، برگزار خواهد شد

وی در پایان گفت: برنامه روز شنبه 4شهریور روز قشر بسیج اصناف است که در این روز برنامه ویژه روز قشر بسیج اصناف را برگزار می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار