حجت الاسلام موحد گفت: تفاوت زیادی بین مناظره و مذاکره است، کسانی که می گویند امام حسین علیه السلام با لشکریان عمر سعد مذاکره کرده سخت در اشتباه هستند ، از نظر قرآن کریم ذلت انسان اعتماد کردن به دشمن است.
کد خبر: ۸۹۰۵۶۳۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جلسه هدایت سیاسی با حضور جمعی از بسیجیان وپایوران سپاه ناحیه نظرآباد در حسینیه این ناحیه برگزارشد.

منافقین در فتنه 88 حتی به خیمه های امام حسین علیه السلام نیز رحم نکردند/ذلت انسان اعتماد کردن به دشمن است

در این مراسم حجت الاسلام موحد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان البرز موضوعاتی در خصوص پیدایش منافقین و دشمن شناسی از نظر قرآن کریم، پرداخت واظهار داشت: دشمن اول انسان شیطان است دشمن دوم وسوم انسان یهود و مشرکین هستند که انبیاء الهی را به ناحق ومظلومانهبه شهادت رساندند.

وی افزود: در آیه 83 سوره مائده خداوندبه پیامبر لجوجترین وسرسخت ترین قوم را قوم یهود معرفی کرده وبیش از 300 آیه در خصوص قوم یهود ذکر کرده است .

حجت الاسلام موحد گفت: دشمن چهارم منافقین هستند که خداوند در آیه 4 سوره منافقون فرموده از آنها پرهیز کنید .


وی در ادامه تصریح کرد: منافقین همان کسانی بودند که در فتنه 88 از وضعیت به وجود آمده در کشور سوء استفاده کردند وحتی به خیمه های امام حسین علیه السلام رحم نکردند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: تفاوت زیادی بین مناظره و مذاکره است، کسانی که می گویند امام حسین علیه السلام با لشکریان عمر سعد مذاکره کرده سخت در اشتباه هستند ، از نظر قرآن کریم ذلت انسان اعتماد کردن به دشمن است.

ارسال نظرات