نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

مسجد قلب تپنده محله است/‌مردم باید در مسجد پاک و بصیر شوند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: مسجد قلب تپنده محله است و مردم باید در مسجد پاک و بصیر شوند.
کد خبر: ۸۹۰۵۶۴۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در همایش بزرگ فعالین مساجد استان البرز که عصر امروز در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه وظیفه همه در مقابل مسجد مسئله سعه صدر و وقت‌گذاری برای آحاد مردم است، اطهار داشت: مسئله بسیار حساس و اساسی است و دشمن با همه عده و عده برای نابودی دین به ویژه اسلام و شیعه خود را آماده کرده است.

مسجد قلب تپنده محله است/‌مردم باید در مسجد پاک و بصیر شوند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه باید اقدام و قیام و بصیرت لازم را داشته باشیم، ادامه داد: مسجد قلب تپنده محله است و مردم باید در مسجد پاک و بصیر شوند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه در حال حاضر اصلا پذیرفته نیست که امام در مسجد فعالیت کم داشته باشد، افزود: باید مسجد و همه شئون مسجد زیر نظر او باشد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای ورود به استان بنده برای مسجد طراحی و برنامه‌ریزی کردم و روی برنامه راهبردی کار شد و مصوبات آن گرفته شده است، بیان کرد: قسمت اعظم آن انجام شده ‌و باید کارکرد مسجد به جایگاه اصلی خود برگردد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه 97 درصد شهدای کشور مسجدی بودند، اضافه کرد: مدیر مسجد, امام مسجد است و تمام کارها تحت اشراف وی باید باشد و هر فعالیت مربوط به مسجد زیر نظر وی باید باشد و هیئت امنا و فرمانده پایگاهها زیر نظر وی هستند.

وی با اشاره به اینکه برای عمل داشتن در مقابل دشمن باید ید واحده بود، اظهار داشت: عناصر داخلی که از دشمن دستور می‌گیرند با دقت تمام در حال انجام هستند و دیدید که در مورد فتنه 88 کشور را تا کجا پیش بردند و این روزها می‌بینید که چگونه به نظام در حال فشار آوردن هستند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه روز 9 دی توسط مسجد ایجاد شد و امام مسجد باید به مردم بصیرت دهد و باید خود را بالاتر بکشد، ادامه داد: برای مسجد و امام مسجد کارکردها و راهبردهایی را قائل هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار