ترابی گفت: در تابستان امسال با طرح بچه های مسجد که با قوت شروع شد و با استقبال بسیار خوب ادامه داشت و تا پایان شهریور شاهد آن خواهیم بود، توانست بخش ویژه ای از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را در بر گیرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۶۸۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، خانم ترابی مسئول بسیج خواهران اشتهارد ، در رابطه با فعالیت های بسیج خواهران در تابستان امسال بیان داشت: بسیج جدا از فعالیت های نظامی و یک نهاد فرهنگی است، خصوصا فعالیت هایی که در بسیج خواهران انجام می شود.

بسیج یک نهاد فرهنگی است/ طرح بچه های مسجد با استقبال خوبی رو به رو شد

وی در ادامه افزود: در تابستان امسال با طرح بچه های مسجد که با قوت شروع شد و با استقبال بسیار خوب ادامه داشت و تا پایان شهریور شاهد آن خواهیم بود، توانست بخش ویژه ای از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را در بر گیرد.


خانم ترابی خاطر نشان کرد:در سال جاری اردوهای جهادی در قالب گروه های آموزشی، کمک به محرومان، میوه چینی و درو محصولات و غیره انجام می شود.


وی تصریح کرد: برگزاری نشست ها و کارگاه های فرهنگی و بصیرتی با موضوعات خانواده، طلاق، فضای مجازی، آسیب ها، تهدیدات، همسرداری و غیره از جمله برنامه های کارگاهی بسیج خواهران می باشد و همچنین امسال شاهد افتتاح مرکز مشاوره دینی و مشاور خانواده که در خصوص مسائل اجتماعی خدمات ارایه می دهند، بودیم.


مسئول بسیج خواهران اشتهارد عنوان داشت: پیگیری مساله پر دغدغه حجاب با تشکیل گروه های امر به معروف و اقدامات فرهنگی دیگری در این خصوص در حال پیگیری است به خصوص فعالیت های انجام شده در قضای مجازی که بیشتر به صورت خود جوش و آتش به اختیار انجام می شود.


وی اظهار داشت: برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی و زیارتی درون استانی و برون استانی و حضور بیش از ۱۰۰۰ نفر در این برنامه ها از دیگر برنامه های بسیج خواهران بوده است.


خانم ترابی در پایان یادآور شد: حلقات آموزش های قرآنی و هنری و علمی و.. در پایگاه ها باشرکت بیش از ۱۵۰۰ نفر از خواهران در تمام رده های سنی همراه بود که مایه ی بسی افتخار است لذا امید است که رضایت خداوند را در پی داشته باشد.

منبع: تات خبر

ارسال نظرات