سازمان بسیج اساتید استان با دارا بودن بیش از 1500 عضو از اساتید دانشگاههای استان و 250 حلقه صالحین، ظرفیت خوبی است که با بهره گیری از آن در رسانه استانی می تواند به غنی تر شدن بیش از پیش محتوای برنامه ها منجر شود .
کد خبر: ۸۹۰۵۷۱۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های خوب و بی شائبه رسانه استانی با مجموعه بسیج در استان به ویژه سازمان بسیج اساتید گفت : سازمان بسیج اساتید با توجه به قشر تحت پوشش خود همواره سعی کرده فراجناحی و در راستای منویات مقام معظم رهبری عمل نماید .

رجبی افزود: این سازمان با دارا بودن بیش از 1500 عضو از اساتید دانشگاههای استان و 250 حلقه صالحین، ظرفیت خوبی است که با بهره گیری از آن در رسانه استانی می تواند به غنی تر شدن بیش از پیش محتوای برنامه ها منجر شود .

وی به برگزاری کارگاه پیوست نگاری فرهنگی به مدت 5 روز در دانشگاه آزاد زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: این کارگاه از تاریخ 14 الی 18 مردادماه سالجاری در زنجان برگزار خواهد شد .

دکترحسین محمدی مسئول کانون جنگ نرم بسیج اساتید نیز در ادامه تدوین سند ملی با موضوع اقتصاد مقاومتی در این سازمان اشاره و ابراز امیدواری کرد که این سند بتواند به یک الگوی کشوری در زمینه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی منجر شود.

ارسال نظرات