نشست روشنگری باحضور حجت الاسلام و المسلمین شفیع زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ولی عصر (عج) و با حضور امام جمعه محترم شهرستان حاج آقا موسوی و جمعی از مسئولین شهرستان و بسیجیان و مدافعان حرم برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۰۵۸۳۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین موسوی عارف مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری ضمن خیر مقدم به حاج آقا شفیع زاده به بیان ظرفیت ها و مشکلات آغاجاری پرداختن و توضیحات اجمالی راجع به این بحث داشتند .و از حضور مسئولین و بسیجیان تقدیر و تشکر داشتند.

در ادامه حجت الاسلام شفیع زاده 
در سالروز شهادت امام محمد تقی علیه السلام به بیان تعدادی از مناظراتی که آن حضرت در سنین کودکی با علمای دیگر مذاهب داشتند پرداختند .

ایشان با اشاره به مسائل روز کشور راه حل مشکلات کشور را گوش فرا دادن به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری دانستند و افزودند ده نکته ای که اخیرا مقام معظم رهبری در روز تنفیذ رئیس جمهور بیان داشتند راه حل برون رفت از مشکلات کشور است ،و اگر دولت می خواهد دولت موفقی باشد باید این ده نکته را رعایت کند.

ایشان در ادامه به توضیح چند مورد از این مسائل پرداختند .
که اولین مورد، حضور مسئولین
در بین مردم است که طبق نظر رهبری باید سرلوحه کار دولت قرار بگیرد ، 
و هر دولتی که در بین مردم حضور بیشتری داشته باشد درک مشکلات برای اون دولت بیشتر خواهد بود ، و شنیدن مشکلات به وسیله حضور در بین مردم بسیار تاثیر گذار تر از شنیدن مشکلات به وسیله گزارشات است.

دومین نکته حرکت فعال جهای اقتصادی است که کشور و دولت برای برون رفت از این وضعیت نیاز به این شکل حرکت ها دارد .

سومین مورد که دولت مردان و همه مسئولین باید سرلوحه کار خود قرار بدهند اعتماد و توکل به خدا متعال است و تکیه بر نیروی های مومن و متخصص و پرتلاش داخلی است ،ایشان بیان داشتند در طول انقلاب هر جا که به خدا توکل کردیم و با تکیه بر خود حرکت کردیم موفق شدیم و هرجا که دست نیاز به سوی مستکبرین دراز کردیم شکست خوردیم .

ایشان همچنین به مسئله وجود ناهنجاری های مختلف در کشور در سطوح مختلف جامعه اشاره کردند که بعد از گذشت قریب4 دهه از انقلاب اسلامی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و راه حل این مشکل هم این مطلب است که در 4 دهه اخیر وظیفه فرهنگ رو فقط بر عهده دولت گذاشت ایم در حالی که متولی فرهنگ علاوه بر دولت مردم نیز هستند که همون مطلب مقام معظم رهبری است که فرمودند آتش به اختیار و آتش به اختیار به معنای تخریب و و هنجار شکنی و غیر قانونی عمل کردند نیست بلکه به معنای تلاش بالاتر از وظیفه قانونی و همچنین تلاش و کار در هرجایی که احساس نیاز می شود است به صورت خودجوش و جهادی .

ایشان در انتهای مباحثشون بیان داشتند که نکته مشترک وصیتنامه همه شهدا ما اینست که ما رفتیم سرمایه وهستی خود را در این راه خرج کردیم، تا آرمانها و اصول انقلاب باقی بماند. و شما این سرمایه را حفظ کنید و به مقصد برسانید.

ارسال نظرات