خبرهای داغ:
سرگرد علی خبازی فرمانده سپاه شهرستان بشرویه گفت: گروه های جهادی دانشجویی همه از جمع دانشجویان شهر بشرویه و بعضا دانشجویان بشرویه ای در شهر های دیگر هستند که خدمت به محرومین را بر تفریح ترجیح داده اند.
کد خبر: ۸۹۰۶۱۶۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  30مردادماه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه به همراه فرماتدار وجمعی از مسئولین شهرستان از گروه های جهادی دانشجویی که در 3روستا در حال خدمات رسانی بودند بازدید کردند.

علی خبازی فرمانده سپاه شهرستان بشرویه گفت:طرح هجرت ۳ دانشجویی از ابتدای سال آغاز شده است پس از مطالعه و پایش مناطق مورد هدف, اقدامات عملیاتی شروع شده است.

وی گفت:گروه های جهادی دانشجویی همه از جمع دانشجویان شهر بشرویه و بعضا دانشجویان بشرویه ای در شهر های دیگر هستند که خدمت به محرومین را بر تفریح ترجیح داده اند.

 خبازی ادامه داد: اهم فعالیت های جهادگران دانشجویی در قالب مرمت و بهسازی خانه محرومین و خدمات عمرانی روستا است که در کنار این اقدامات هم برنامه های فرهنگی را اجرا کرده اند.

فرمانده سپاه شهرستان بشرویه گفت:ساخت حمام و سرویس بهداشتی,مرمت خانه و رنگ آمیزی,و بهسازی فضای امامزاده بی بی نجمه خاتون بوده است. گفتنی است روستاهای سرند,خانیک یگی مجد و فتح آباد در طرح هجرت ۳ دانشجویی شناسایی شده اند که ۴ گروه جهادی دراین روستاها در حال فعالیت هستند.

مهندس زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه در جمع جهادگران گفت:کار جهادی عبادت است و در قرآن و روایات بر اقدامات جهادی و رفع نیاز محرومین بسیار سفارش شده است.

وی گفت:همه ما مسؤلین می بایست در جهت رفع محرومیت ها هر کدام بر اساس وظایف ذاتی و انسانیت تلاش بجد کنیم,چراکه همه ما خادم این مردم هستیم.

زمان زاده بیان داشت:وجود بسیج و بسیجیان بخصوص جوانان با نیت خالص,سبب می شود تا انگیزه جهادی بیش از پیش شود.

علیرضا زمان زاده نیز گفت:همه دانشجویان و جوانان می توانستند در نظر اوقات فراغت خود را در کنار خانواده و تفریخات بپردازند,اما کار جهادگرانه را برای رفع محرومیت زدایی انتخاب کردند.

فرماندار شهرستان بشرویه همچنین از خدمات بسیج سازندگی در تمامی امور سازندگی و طرح مرمت خانه های نیازمندان تشکر کرد و برای تأمین مواد اولیه جهت بهسازی ها ومصالح کاری قول مساعد داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها