قرعه کشی رقابت‌های لیگ دسته ۳ باشگاه‌های کشور انجام شد و تیم‌های آبیدر سنندج و شهرداری مریوان نمایندگان کردستانی با شناخت حریفان از روز ۸ شهریور دیدار‌های خود را برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۰۶۲۵۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم قرعه کشی مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور جام آزادگان در هتل المپیک اکادمی با حضور مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان حاضر در این مسابقات پایان یافت.

مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم با حضور ۶۵ تیم در ۵ گروه ۱۳ تیمی برگزار می‌شود و در این مرحله تیم‌ها به صورت تک بازی با یکدیگر روبرو خواهند شد.

در پایان این مرحله تیم‌های اول و دوم بطور مستقیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم‌های پنجم به بعد به لیگ‌های استانی سقوط می‌کنند.

تیم‌های آبیدر سنندج و شهرداری مریوان به عنوان نمایندگان کردستان در رقابت‌های لیگ دسته ۳ باشگاه‌های کشور حضور دارند.

نمایندگان استان کردستان در این رقابت‌ها در یک گروه قرار گرفته‌اند و در گروه سوم با تیم‌های عقاب (تهران)، آرش ری (تهران)، بیمارستان پارس (تهران)، مهدیه تبریز (آذربایجان شرقی)، عقاب تبریز (آذربایجان شرقی)، ملی پوشان تبریز (آذربایجان شرقی)، ذوب و فلزات بهار (همدان)، آذریورد شاهین دژ (آذربایجان غربی)، پاس ساوه (مرکزی)، دالاهو (کرمانشاه) ذوالفقار کاشان (اصفهان) دیدار‌های خود را برگزار خواهند کرد.

در مرحله دوم این رقابت‌ها ۱۰ تیم صعود کننده به همراه ۲۰ تیم باقی مانده از فصل قبل بازی‌های مرحله نهایی را در ۳ گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات