مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان: باید تلاش کنیم تا رسالت انبیاء و آموزه های اسلام را در جامعه گسترش دهیم.
کد خبر: ۸۹۰۶۳۷۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)  با بیان اینکه در جامعه کنونی شبهات سیل وار جاری هستندگفت: علما و دانشمندان باید پاسخگوی شبهات جاری باشند تا پاسداران انقلاب با ترویج این پاسخ ها در جامعه بتوانند جوابگوی دشمنان اسلام باشند.

 

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه امروز پاسداران انقلاب بیش از هر زمان دیگری باید زمینه های فکری سیاسی داشته باشند گفت: امروز دشمنان اسلام در صدد است تا انقلاب اسلامی را با استفاده از شبهات با خطرمواجه کند بنابراین پاسداران باید  به دنبال معارف اسلام بوده  و  با سیاست روز نیز آشنا شوند تا بتوانند از انقلاب اسلامی جانانه دفاع کنند.

 

وی با بیان اینک داعش، طالبان، بوکوحرام با تفکرات ضد اسلامی برای مقابله با اسلام ناب محمدی سازماندهی شده اند گفت: همه باید تلاش کنیم تا رسالت انبیاء و آموزه های اسلام را در جامعه گسترش دهیم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه جامعه ما اسلامی است تصریح کرد: اندیشه های لیبرالسیتی  در کشور ما جایگاهی ندارد و باید تلاش کنیم تا تفکرات لیبرالیستی  و سکولار را در جامعه تشریح و باطل بودن آنها را در اذهان تبیین کنیم تا مردم در دام دشمنان اسلام گرفتار نشوند.

 

وی در ادامه سخنان خود به تشریح کلمه مخبتین پرداخت و گفت:طبق فرموده امام هادی(ع) اگر فقهای شیعه نبودندامروز تمام بشریت از دین خارج می شدند

 

وی تلاش های سید رضی در گردآوری نهج البلاغه را ستود و گفت:علمی که منجر به سعادت  و سلامت انسان نشود  به ذلالت بشر خواهد انجامید

 

فیاضی تصریح کرد: تنها علمی که در راه معنویت باشد منجر به موفقیت انسان می شود.

داعش با تفکر ضد اسلامی برای مقابله با اسلام سازماندهی شده است.

 

ارسال نظرات