فرماندار بستک نیازمندان واقعی را جامعه هدف بهزیستی دانست که باید با توانمندسازی و ایجاد شغل و معیشت پایدار، خانواده ها را از مستمری بگیری بی نیاز کرد.
کد خبر: ۸۹۰۶۸۰۵
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛عبدالله پرتابیان فرماندار بستک به مناسبت هفته بهزیستی در دیدار با پرسنل این اداره ضمن تبریک این هفته گفت: نیازمندان واقعی، جامعه هدف بهزیستی هستند که خدمت به معلولین و نیازمندان جامعه، عبادتی ارزشمند است و خدمت در بهزیستی جزو فعالیت های خاص محسوب می شود زیرا وظایف این نهاد در حوزه های اجتماعی، توانبخشی، فرهنگی و پیشگیری دارای اهمیت ویژه ای است.

 

وی توانمندسازی مددجویان را از اهداف مهم و نقطه عطف فعالیت ها دانست که باید به صورت ویژه در دستور کار بهزیستی قرار گیرد تا افراد با توانمندی ضعیف، تقویت و هدایت شوند که باید برای این هدف مهم، برنامه ریزی و گام های مهمی برداشته شود.

 

فرماندار بستک بیان کرد: ساخت مسکن، فراهم نمودن زمینه اشتغال برای معلولین و افراد تحت حمایت، برگزاری آموزش های پیشگیری و مهارت آموزی، تامین وسایل بهداشتی و درمانی و اعطای کمک های موردی از مهمترین خدماتی است که باید به مددجویان ارائه شود.

 

پرتابیان بر ارتباط و تعامل هر چه بیشتر با خیرین شهرستان تأکید و افزود: خیرین، نقش مهمی در خصوص تامین بخشی از هزینه های سازمان بهزیستی دارند که قابل تقدیر است.

 

علی غنایی، رئیس بهزیستی شهرستان بستک در این دیدار، خدمت در بهزیستی را منشا خیر و برکت دنیوی و اجر اخروی دانست و افزود: باید تلاش کرد تا با ایجاد شغل و معیشت پایدار، خانواده ها را از مستمری بگیری و دریافت های ناچیز دولتی بی نیاز کرد.

 

غنایی هفته بهزیستی را بهترین فرصت برای اطلاع رسانی و خدمات دهی ویژه برای افراد تحت حمایت عنوان کرد و در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد.

 

گفتنی است از ۲۴ تا ۳۰ تیر ماه به نام هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

منبع:جهانگیریه

ارسال نظرات