سرهنگ پاسدار قمبری گفت: تعداد 40 نفر از بسیجیان شهرستان میر جاوه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب غرب کشور اعزام شدند
کد خبر: ۸۹۰۶۸۴۸
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

سرهنگ پاسدار حسین قمبری، جانشین فرمانده سپاه شهرستان میر جاوه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان گفت: کاروان راهیان نور به مناطق جنگی و درک رشادتهای رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیلتی جنوب  اعزام شدند.

وی بیان کرد: در این اردوی معنوی تعداد 40 نفر از بسیجیان برادر محلات شهرستان میرجاوه با هدف ترویج فرهنگ ایثار وشهادت وامتداد مسیر دفاع مقدس به مدت 5 روز اعزام که از مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، دهلاویه، فکه وطلائیه بازدید خواهند کرد.

جانشین سپاه میرجاوه با اشاره به این مطلب که راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است خاطر نشان کرد:فرزندان جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با دشمن تا دندان مسلح جنگیدند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیافتد.

قمبری در پایان گفت: شهیدان افذادی مومن وصالح هستند که فقط برای خدا قیام کردند وخدا باوری از امتیازات ویژه شهدا بود و خلوص نیت آن ها ممتازترین ویژگی و صفت خاصه شهیدان راه خدا است.

ارسال نظرات