در این مراسم معنوی که به عنوان پاسداشت یاد شهدای مسجد محمد رسول الله با محوریت شهید محسن حججی برگزار شد نماینده ولی فقیه در سپاه مشگین شهر به عنوان سخنران مدعو حضور داشت.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۰۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، رضایی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید محسن حججی گفت:ما امروز هزاران نفر همچون شهید حججی داریم که با شجاعت خود لرزه به اندام ایادی استکبار و امریکای جنایتکار انداخته اند و باعث مجد و عظمت اسلام ناب محمدی شده‌اند.
وی گفت: شهید حججی همچون مولایش با دلی آرام و صلابتی بی نظیر به قتلگاهش رفت و در چشمانش ةثار هیچگونه خوفی و ترسی نبود و این برای دشمن خیلی سنگین است چرا که چنین جوانانی روح شجاعت را در جان تک تک مردم جهان می دمند.
وی گفت:اکنون ایران دیگر تبدیل به یک رهبر معنوی در منطقه شده است و روسیه و چین ، این دو ابر قدرت جهانی را باخود همراه کرده است تا با امریکای جهانخوار مبارزه کنند و این به برکت خون همین شهیدان شجاع است.
رضایی افزود: خانواده‌ها باید خود و فرزندان خود را آماده حضور در عرصه‌های مختلف نبرد علیه دشمنان اسلام کنند تا بتوانیم پرچم اسلام را همچنان در جهان به اهتزاز در آوریم و پیشرو در مبارزه با ظلم و استکبار جهان باشیم.
 
ارسال نظرات