مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در سالروز شهادت امام جواد (ع)در بخش قرقری شهرستان هیرمند برگزار شد
کد خبر: ۸۹۰۷۰۶۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان؛ شهرستان هیرمند امروز یک بار دیگر میزبان یک شهید گمنام دیگر بود، شهیدی که غریبانه سالهاست پیکر بی جانش در غربت قرار گرفته و اکنون در آغوش گرم مرزداران جنوب شرق قرار گرفت.
میزبانی مردم مرزدار شهرستان هیرمند امروز به قدری صمیمانه و وحدت آفرین بود که چشم هر بیننده‌ای اشک باران می‌کرد، شهید شانزده ساله امروز در شمال شهرستان هیرمند در کنار هامون نشینان آرام گرفت.
مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان هیرمند امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام حضور پرشور و باشکوهی را رقم زدند.
حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه شهرستان هیرمند در این مراسم گفت: امنیت و آرامش امروز ما مدیون خون این شهداست.
وی افزود: شهدایی که در نوجوانی پا به عرصه نبرد گذاشتند و لذت‌های دنیوی را نادیده گرفتند، برای حفاظت از کیان انقلاب اسلامی جان خود را نثار میهن اسلامی کردند، امروز وجود پیکر این شهید بزرگوار می‌تواند در پیشرفت و آبادانی مرز‌های جنوب شرق موثر باشد.
محمد علی پیری فرماندار شهرستان هیرمند نیز در این مراسم اذعان داشتاین حضور گسترده مردم برای استقبال از این شهید گمنام دوران دفاع مقدس بی نظیر و وصف ناشدنی است.
وی افزود: مردم بخش قرقری شهرستان هیرمند برای استقبال از این شهید والامقام سنگ تمام گذاشتند و با حضور خود در این مراسم ثابت کردند که چقدر حضور شهیدان در منطقه اهمیت دارد.
فرماندار شهرستان هیرمند بیان داشت: از مجموعه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی که برگزاری این مراسم بزرگ را برعهده داشتند تشکر و قدردانی می‌شود که به این زیبایی از این شهید والامقام استقبال کردند.
پیری اظهار داشت: شهیدان زنده اند و در نزد خدا روزی می‌خورند و این شهید گمنام که جوان‌ترین شهید دوران دفاع مقدس هست قطعا مایه خیر و برکت برای مردم این منطقه خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: اگر همین نوجوانان و جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود نمی‌گذشتند اکنون این چنین امنیتی در نقطه صفر مرزی را شاهد نبودیم.
فرماندار شهرستان هیرمند تصریح کرد: تمامی مسئولان نظام باید با یکدیگر تعامل داشته باشند و قدردان زحمات و رشادت‌های شهیدان مخلص خدا باشند
ارسال نظرات