همایش ائمه جمعه و جماعت شهرستان آوج و همچنین یادبود شهید حججی با حضور جمعی از مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور و آحاد مردم در محل امامزاده محمد طاهر (ع)این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۳۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش ائمه جمعه و جماعت شهرستان آوج و همچنین یادبود شهید حججی با حضور جمعی از مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور و آحاد مردم در محل امامزاده محمد طاهر (ع)این شهرستان برگزار گردید.
در این مراسم آیت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری مطالبی را در خصوص نقش ائمه جماعت در جامعه و تاثیر گزاری آنها در پیشبرد اهداف اسلامی و همچنین رسالتی را که در قبال مردم و جامعه به عهده دارند بیان نمودند.
ایشان در مورد اعمال انسانها در دوران چند ساله زندگی که بسیار هم کوتاه می باشد ابراز کرد: برزخ در چند قدمی انسان ها قرار دارد، باید همیشه و در همه حال مراقب اعمال و رفتار خود باشیم و خوشا به حال آنهایی که سبکبال و راحت رفتند و شهید حججی از جمله این افراد می باشند.
وی ادامه داد: بعضی ها می گردند و جهاد می کنند و تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا خداوند را آن گونه که باید و خدا می خواهد ملاقات کنند و این گونه است که در اوج رشادت و جوانمردی به شهادت می رسند.
اسلامی همچنین با بیان مطالبی به رشادت ها و دلیر مردی های جوان هایی همچون محسن حججی پرداخته و ایشان را نماد یک جوان پاک و دلیر و ولایی معرفی نمود.
5001/پ20/ب

ارسال نظرات