خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان عنوان کرد

بیمه سلامت نقطه اتکاء افراد بی‌بضاعت در بخش درمان

فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: بیمه سلامت نقطه اتکاء افراد بی بضاعت در رسیدن به حقوق خود در بخش درمان است.
کد خبر: ۸۹۰۷۴۸۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

بیمه سلامت نقطه اتکاء افراد بی‌بضاعت در بخش درمانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جمع کارکنان و مدیران و بسیجیان اداره کل بیمه سلامت استان همدان اظهار داشت: سطح رضایت مردم در این مجموعه به علت کار بی‌وقفه و موثر و روحیه جهادی مدیران و کارکنان مجموعه بیمه سلامت بالا است.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت نقطه اتکاء افراد بی بضاعت در رسیدن به حقوق خود در بخش درمان است، افزود: کسب رتبه برتر در بسیج دستگاه‌های حوزه و رضایت‌مندی عمومی فردگرای این مسئله مهمی است که مخاطبان در این حوزه دغدغه‌ای علاوه بر احقاق حقوق خود ندارند.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان هم‌افزایی، تدبر، تعمد و نیک‌رویی را عامل دیگر موفقیت این مجموعه دانست و اظهار داشت: حضور پزشکی متعهد و رزمنده دوران دفاع مقدس دکتر فرجی باعث قوام و پیشرفت این مجموعه شده است.

وی ادامه داد: دکتر فرجی از نزدیک رنج دوران دفاع را تحمل و از رزمندگان و دلاوران زمان مقدس بوده و زندگی رزمندگی را خوب تجربه کرده و اکنون در کنار همکاران بر انتشار این روحیه می پردازد.

امیری با درخواست از همه کارکنان الگو شدن در انتشار معروفات برای غلبه بر منکرات را خواستار و همگان را به رعایت اخلاق دعوت کرد.

در پایان این مراسم از زحمات شکریان فرمانده پایگاه و دکتر فرجی مدیر کل بیمه سلامت استان همدان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات