معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان خبرداد:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به غرق شدن سه تن در منطقه پل کابلی شوشتر در شب گذشته گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان عصر امروز از آب بیرون کشیده شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۸۰۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

صادق سلامت   اظهار کرد: حوالی ساعت 23:30 شب گذشته ( 2 شهریورماه) سه عضو یک خانواده شامل دو برادر و داماد آن‌ها که برای تفریح به ساحل رودخانه کارون در شوشتر رفته، در منطقه پل کابلی شوشتر تن به آب زده بودند که متاسفانه غرق شدند. 
  
وی ادامه داد: این سه نفر در 7 کیلومتری پایگاه ساحلی شهید شنگل‌زاده هلال احمر غرق شدند که این موضوع ساعت 00:17 بامداد امروز ( 3 شهریورماه ) توسط پلیس به این پایگاه اطلاع‌رسانی شد. نجاتگران هلال احمر به همراه نیروهای سایر دستگاه‌های امدادی نظیر اورژانس و آتش‌نشانی ظرف سه دقیقه بعد در ساعت 00:20 به محل موردنظر رسیدند. 
  
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به انجام عملیات جستجو برای نجات این سه فرد در شب گذشته، تصریح کرد: امروز نیز عملیات جستجو ادامه داشت و حدود ساعت 18:30 جسد یکی از مغروقین به نام جاسم بنی‌نعمه که داماد این خانواده و ساکن شادگان بود و 30 سال سن داشت، توسط عوامل آتش‌نشانی شهرستان در پایین‌دست پل کابلی شوشتر از آب بیرون کشیده شد. 
  
سلامت عنوان کرد: جستجوها برای یافتن دو مغروق دیگر به نام‌های محمد جامعی 24 ساله و عدنان جامعی 20 ساله که اهوازی هستند، همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات