آل سعود قاتل‌الحجاج هستند و باید بدانند مکه و مدینه متعلق به همه مسلمانان است و باید به تمام مسلمانان واگذار شود و اتحادیه جهانی بین مسلمانان ایجاد شود و از دانشمندان و علمای اسلامی عضو این اتحادیه شده و در ایام حج، حرمین شریفین را اداره کنند.
کد خبر: ۸۹۰۷۸۷۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لایینی اظهار کرد: یکی از مناسبت‌های هفته، روز داروساز و روز نابغه ایران، زکریای رازی است، داروی خوب یا پیدا نمی‌شود یا اینکه اگر پیدا شد در بازار سیاه و بسیار گران است.

وی افزود: تهیه داروی خوب از مشکلات مردم است و داروهای ارزان‌قیمت هم که دردی را دوا نمی‌کنند و عوارض فراوان دارند و باید در این راستا فکر اساسی انجام شود.

امام جمعه موقت نکا با گرامیداشت هفته دولت گفت: شنبه روز کارمند است که امیدواریم که خدا این خدمت را قبول کند که کارکنان و مدیران به وظیفه خود عمل می‌کنند و راندمان کاری موفق دارند.

این مسؤول با اشاره به شهادت مظلومانه حجاج گفت: این شهادت‌ها در دو سال مختلف، رسوایی بزرگ برای آل‌سعود و عربستان است که ثابت کردند لیاقت و کفایت اداره امور حرمین شریفین را ندارند و مرکز عصمت و ظهارت به پایتخت فتنه‌ها تبدیل شد.

محمدی‌لایینی ادامه داد: آل سعود قاتل‌الحجاج هستند و باید بدانند مکه و مدینه متعلق به همه مسلمانان است و باید به تمام مسلمانان واگذار شود و اتحادیه  جهانی بین مسلمانان ایجاد شود و از دانشمندان و علمای اسلامی عضو این اتحادیه شده و در ایام حج، حرمین شریفین را اداره کنند.

وی با تسلیت ایام شهادت امام باقر(ع) و گرامیداشت روز عرفه گفت: روز عرفه را که روز عید است در پیش داریم و از اعیاد بزرگ است و روز نیایش است که باید در بزرگداشت این روز تلاش شود.

امام جمعه موقت نکا افزود: روز ناپدید شدن امام موسی صدر هم از دیگر مناسبت‌های هفته است که این مرد بزرگوار سال‌ها خدمت کرد و دشمنان تحمل نکردند و این مرد بزرگ را از بین ما بردند.

این مسؤول ادامه داد: روز چهارشنبه هفته آینده روز مبارزه با تروریسم به مناسبت دفتر نخست وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر است که این دو شهید بزرگوار، بنیان‌گذار دولت مکتبی بودند و عامل نفوذی این دو بزرگوار را به شهادت رساند.

محمدی‌لایینی در پایان با تاکید بر تقوای الهی گفت: رعایت تقوا و حالا و حرام الهی بسیار مهم است که امیدواریم خداوند ما را اهل ایمان و معرفت کند.

ارسال نظرات