نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

بسیج همیشه و در همه عرصه ها خوش درخشیده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه پایگاه نمونه علمی عاشورا(آذربایجان شرقی) در سپاه استان، گفت: بسیج همیشه و در همه عرصه ها خوش درخشیده است.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۰۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با تحسین کار بسیجیان پایگاه علمی عاشورا و قدردانی از زحمات آن ها، حرکت و تلاش بسیج را در همه عرصه ها ستود.

وی اظهارداشت: بسیج همیشه در حرکت و جریان بوده و نقش آفرینی خود را در همه برهه ها نشان داده است به گونه ای که نمی توان نقش تاثیرگذار آن را انکار کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه از زمانی که عهده دار نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی شده حضور بسیجیان استان را در همه عرصه ها و فعالیت ها ابراز امیدواری کرد که با حضور آن ها استان شاهد موفقیت های چشمگیر بیش از این نیز باشد.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: جامعه به بسیج نیاز دارد و باید تفکر آن در جامعه ترویج و گسترش یابد چراکه این تشکل بی نیاز از هر مجموعه ای جریان ساز و نقش آفرین است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان لشکری و کشوری استان از نمایشگاه پایگاه عاشورا حوزه امام جواد(ع) تبریز در محوطه سپاه عاشورا بازدید کردند.

پایگاه علمی عاشورا حوزه امام جواد(ع) سپاه غدیر تبریز از پایگاه های نمونه کشوری در عرصه علمی و پژوهشی است که زیر نظر بسیج علمی و پژوهشی فعالیت می کند و امسال پنجمین سال متوالی است که رتبه برتر مالک اشتر را ازآن خود کرد.

این پایگاه سال های گذشته نیز در جشنواره کشوری مالک اشتر رتبه برتر را به خود اختصاص داده بود و امسال نیز به مرحله کشوری معرفی شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار